کد مطلب: 

209191
تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به پایبندی بر عهدش:

پیگیر جدی وضعیت معیشتی همه‌ی کارکنان مخابرات هستم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: طبق همان عهدی که از روزهای اول با همکاران مجموعه مخابرات بستم، به‌ طور جدی پیگیر وضعیت معیشتی همه کارکنان در بخش‌های مختلف از جمله رسمی، قراردادی و پیمانکاری هستم.
پیگیر جدی وضعیت معیشتی همه‌ی کارکنان مخابرات هستم

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

طبق همان عهدی که از روزهای اول با همکاران مجموعه مخابرات بستم، به‌ طور جدی پیگیر وضعیت معیشتی همه کارکنان در بخش‌های مختلف از جمله رسمی، قراردادی و پیمانکاری هستم و در اولین قدم‌ها، طی نشست اینجانب با اعضاء هیئت‌مدیره شرکت خدمات اول مخابرات و شرکت شسکام، مذاکراتی انجام گرفت که امیدوارم ماحصل آن با رعایت انصاف و توجه به قانون، موجب تغییر مثبت و مؤثری در وضعیت همه این عزیزان شود.
به طور جدی بر این باورم که حفظ شأن و کرامت انسانی و پرداخت به موقع حقوق یکایک کارکنان شرکت مخابرات ایران باید اولویت شرکت باشد و در اسرع وقت با بررسی گزارش کامل وضعیت نیروهای پیمانکاری و ساماندهی آن‌ها در دو سطح فنی و غیر فنی وضعیت حقوقی و معیشتی آن‌ها بهبود یابد.
معتقدم شرکت مخابرات ایران باوجود نیروهای متخصص و دلسوز پیمانکاری، از پیشرفت اهداف بیمی ندارد و البته باید از دانش و تجربه آن‌ها به‌طور بهینه استفاده کرد و البته صحبتی که با همه پیمانکاران محترم داشتم همانند شرکت مخابرات ایران در زمان مقرر نسبت به پرداخت حقوق پرسنل خود اقدام نمایند و ما را همواره پشتیبان خود بدانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-03 14:16

دیدگاه‌ها

تصویر مخابراتی
با سلام پرداخت حداقل حقوق در 25 هر ماه توفیری ندارد بهتره که حقوق حقه وقانونی پرسنل که سالهاست نادیده گرفته شده پرداخت شود(مابه التفاوت رفاهیات-گروههای عقب افتاده-تعطیل کاری و...) با تشکر
ارسال شده توسط مخابراتی در 16 اسفند 96 - 10:44

افزودن دیدگاه جدید