کد مطلب: 

209178

برگزاری همایش «تهران هوشمند» با حمایت همراه اول

همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با هدف حرکت به سمت شهر هوشمند و توسعه نوآوری شهری، با حمایت همراه اول برگزار می شود.
برگزاری همایش «تهران هوشمند» با حمایت همراه اول

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد دوروزه «تهران هوشمند» رویدادی تخصصی و کاربردی است که شامل انجام سخنرانی های کلیدی توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران، سخنرانان خارجی و مقامات و مسؤولان ارشد کشوری مرتبط با شهر هوشمند، میزگردهای تخصصی با حضور بازیگران اصلی شهر هوشمند در کشور، کارگاه های ارائه محصول و معرفی خدمات، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت ها و سازمان هایی که در این زمینه خدمت و محصولی برای عرضه دارند و بخش استارت آپ های فعال در زمینه مدیریت شهری می شود.

همراه اول در این رویداد علاوه بر برپایی غرفه با محوریت راهکارهای هوشمندسازی، هوشمندسازی شبکه انرژی (آب و برق و گاز)، مدیریت هوشمند روشنایی شهری، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، نمایش شهر هوشمند با AR، یک کارگاه تخصصی با موضوع شهر هوشمند و نیازمندی های آن، برگزار می کند. همچنین نماینده همراه اول در پنل تخصصی این رویداد حضور دارد.

شهر هوشمند (Smart City) به شهری گفته می‌شود که بر اساس آخرین نظریه های تکامل یافته مدیریت شهری بر پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات، داری شش معیار اصلی حاکمیت هوشمند (Smart Governance)، شهروند هوشمند (Smart Citizen)، محیط هوشمند (Smart Environment)، زندگی هوشمند (Smart Living)، حمل و نقل هوشمند (Smart Mobility) و کسب و کار هوشمند (Smart Economy) است.

گفتنی است؛ این رویداد  که بر اساس رویکردهای نوین مبنی بر حرکت به سمت شهر هوشمند و توسعه نوآوری شهری برگزار می شود، به موضوع راهبردی «هوشمندسازی شهر تهران» می پردازد که مورد تأکید سند چشم انداز شهر در افق ۱۴۰۴ است که در آن تهران «شهری هوشمند، دانش پایه و نوآور» تعریف شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-03 13:28

افزودن دیدگاه جدید