کد مطلب: 

208960

آزادسازی لشکر مشاوران مدیرعامل شرکت مخابرات در راستای کاهش هزینه‌های جاری غیرضرور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: مخابرات ایران نیز به سهم خود به عنوان گسترده‌ترین اپراتور کشور، برای تحقق این تغییر بزرگ، امروز با مشکلاتی مواجه است و نقدینگی شرکت اولین مورد است. حقوق پرسنل و مطالبات پیمانکاران حتی با تغییرات و اقدامات گوناگون برای اولویتها هنوز به مرحله مطلوب نرسیده است.
آزادسازی لشکر مشاوران مدیرعامل شرکت مخابرات در راستای کاهش هزینه‌های جاری غیرضرور

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

زمانی که سال ۱۳۹۶ که روزهای پایانی آن را می گذرانیم به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی نام گرفت، هدف، ایجاد تحولی بزرگ در ساختار و زیرساختارهای ملی با عظمی جدی و جمعی بود.
در برنامه ریزی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی مصوب شده که تا پایان دولت، متوسط سرعت دسترسی به ۲۰ مگابیت ارتقا یابد و این درحالی است که حدود سی درصد خطوط مسی فعلی قابلیت ارائه سرعتی بیش از ۲ مگابیت بر ثانیه را ندارند. پس برای تغییر بزرگی هدف گذاری شده است.
مخابرات ایران نیز به سهم خود به عنوان گسترده‌ترین اپراتور کشور، برای تحقق این تغییر بزرگ، امروز با مشکلاتی مواجه است و نقدینگی شرکت اولین مورد است. حقوق پرسنل و مطالبات پیمانکاران حتی با تغییرات و اقدامات گوناگون برای اولویتها هنوز به مرحله مطلوب نرسیده است.
برای تغییر روند، بر روی وصول مطالبات و نیز رشد ماهانه پنج درصدی درآمدها با بازاریابی موثر و نیز کاهش هزینه‌های جاری غیر ضروری تمرکز کرده‌ایم.
به اعتقاد بنده لغو قراردادهای مشاوره‌ای اخیر و آزادسازی لشکر مشاوران مدیرعامل، اولین اقدام در این راستا بود و از سایر بخشها نیز خواسته‌ام برای بهبود بهره‌وری ده درصدی برنامه ریزی کنند. البته تاکید کرده‌ام برای این بهره‌وری نه حقوق پرسنل، بلکه فرآیندها را اصلاح کنند. ارزیابی مدیران در موفقیت عملکرد به این شاخص‌ها صورت خواهد پذیرفت.
تمام این اقدامات در جهت پیروی از دستورات رهبری معظم است و امیدوارم با همکاری همه مجموعه هر چه سریع تر به اهداف بنیادی دست یابیم.
مشکل بزرگ دوم تامین منابع سرمایه‌گذاری است که در وقتی دیگر درباره آن سخن خواهم گفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-01 16:31

افزودن دیدگاه جدید