کد مطلب: 

208842

تاکید بر تعامل مجموعه مخابرات ایران با رسانه های کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ضمن تاکید بر تعامل با خبرگزاری ها و رسانه ها در زمینه های مختلف اظهار داشت: «تعامل دو سویه با رسانه ها می تواند شرکت مخابرات ایران را در انجام رسالت ارتباط با مشتریانش یاری رساند.»
تاکید بر تعامل مجموعه مخابرات ایران با رسانه های کشور

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری امروز چهارشنبه نهم اسفند ماه 1396، با حضور در محل خبرگزاری ایرنا در گفت وگو با سید ضیاء هاشمی، گفت: «امروز، ارتباطات نقش تعیین کننده ای در توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ایفا می کند. لذا شرکت مخابرات ایران با تامین زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات و سایر زیرساخت های مورد نیاز ارتباطات می تواند تامین کننده نیازهای ارتباطی همه ارگان ها و سازمان ها و حتی رسانه ها در کشور باشد ».

وی افزود:« توسعه روز افزون ارتباطات در اقصی نقاط کشور، از وظایف شرکت مخابرات ایران است و این مستلزم برنامه ریزی، سرمایه گذاری و تهیة تجهیزات مخابراتی روز دنیا است و هر یک از این مراحل، برنامه ریزی های خاص خود را داشته و پشت سر گذاردن آنها به تلاش شبانه روزی نیاز دارد.»

مهندس سیدمجید صدری همچنین بر توجه به تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: «استفاده وخرید تجهیزات، داخلی از اولویت های شرکت مخابرات ایران می‌باشد .

وی با اشاره به قدمت مجموعه مخابرات از تلاش برای تغییرات همگام با تکنولوژی های روز و گسترش همکاری با شرکتهای خصوصی خبر داد.

سید مجید صدری با بر شمردن تاثیرگذاری خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، به منظور انعکاس خدمات انجام شده توسط مخابرات به مردم و آشنایی بیشتر با سرویس‌های قابل ارائه تاکید کرد.

مهندس سید مجید صدری همچنین تعامل با دستگاه ها و سازمان های مختلف را رویکرد جدید شرکت مخابرات ایران در دوره جدید برشمرد و از تلاش برای برقراری ارتباط تعاملی و دو سویه با رسانه ها خبر داد.

سید ضیاء هاشمی نیز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: خبرگزاری و مخابرات هم به لحاظ لفظی و هم معنایی از یک جنس هستند.

وی ایرنا را علاوه بر خبرگزاری دولت، خبرگزاری ملت هم دانست و بر ضرورت تعامل با همه دستگاه های اجرایی برای افزایش اعتماد به این دستگاه ها تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-28 18:37

افزودن دیدگاه جدید