کد مطلب: 

208794

نمایش محصولات واقعیت مجازی در کنگره جهانی موبایل بارسلون

ارائه محصولات تازه در همایش جهانی گوشی همراه ۲۰۱۸ در بارسلون اسپانیا نشان می‌دهد که فناوری واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) دیگر مختص سرگرمی‌ها و بازی ها نیست.
نمایش محصولات واقعیت مجازی در کنگره جهانی موبایل بارسلون

به گزارش سیتنا، محصولات امروزی، واقع گرایانه‌ترین و همه جانبه‌ترین تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ارائه می‌دهند و به بیننده نوعی حس حضور را -که در گذشته هرگز وجود نداشت – اعطا می‌کنند، و می‌توان از این فناوری برای جلسات آموزشی که تا بیشترین حد ممکن به «واقعیت» نزدیک هستند، بهره برد.

برای نمونه ناسا سال هاست که از فناوری واقعیت مجازی برای آماده‌سازی فضانوردان به منظور تجربه کردن حضور در فضا استفاده می‌کرده است.

پیش بینی‌های گوناگونی در این زمینه مطرح شده است؛ از تبدیل شدن دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در سال ۲۰۱۸ به یک کسب و کار چهار میلیارد دلاری گرفته تا ایجاد یک بازار ۱۱۷ میلیارد دلاری برای واقعیت افزوده و ۳۴ میلیارد دلاری برای واقعیت مجازی تا سال ۲۰۲۲.

همایش جهانی سالانه تلفن‌ همراه امسال، که با حضور بیش از ۲۳۰۰ شرکت‌کننده از ۲۰۴ کشور در بارسلون در حال برگزاری است، بزرگترین نمایشگاه گوشی‌های همراه جهان نامیده شده است.

تعداد کاربران گوشی‌های همراه در سراسر جهان در سال ۲۰۱۸ با ۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۵ میلیارد و ۱۳۵ میلیون نفر رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-27 23:35

افزودن دیدگاه جدید