کد مطلب: 

208784

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات بر لزوم ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه‌ی HRIS

در راستای ارتقای بهره وری، کارایی و خدمات ارزنده و نوآور به مشتریان شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل این شرکت، بر لزوم جدیت در هدف گذاری و ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه HRIS تاکید کرد.
تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات بر لزوم ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه‌ی HRIS

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری پس از توضیحاتی در خصوص نحوه پرداخت پاداش از طریق محاسبه در نظام مدیریت عملکرد، بیان داشت: با اطلاع رسانی و ارایه بخشنامه پاداش، فرهنگ سازی، تهیه اینفوگرافی، برگزاری ویدیو کنفرانس و آموزش های لازم و تشریح نحوه پرداخت پاداش، اقدامات مناسبی در مورد سامانه HR انجام شده است.

صدری گفت: بازنشستگان و پیشکسوتانی که در طی شش ماهه اول سال دارای هدف گذاری و امتیاز ارزیابی عملکرد بوده اند، برابر ضوابط شرکت پاداش شش ماه اول را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: کارکنانی که فاقد هدف گذاری و ارزیابی دوره بودند، با مساعدت های صورت گرفته با توجه منابع مالی و عملکرد شرکت، حداقل پاداش را دریافت خواهند کرد. همچنین، کسانی که ارزیابی داشته اند ولی در سیستم به هر دلیل ثبت نشده است برابر نتیجه تایید شده توسط بالاترین مقام حوزه محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت همچنین خاطرنشان کرد: کسانی که ارزیابی داشته اند ولی در سیستم به هر دلیل ثبت نشده است؛ پاداش آن ها برابر نتیجه تایید شده توسط بالاترین مقام حوزه محاسبه و پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-27 17:38

افزودن دیدگاه جدید