کد مطلب: 

208780

نباید استفاده از بانوان در مدیریت‌ها در حد حرف و شعار باقی بماند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: استفاده از بانوان در مدیریت‌ها نباید در حد حرف و شعار باقی بماند، در طول مدت مدیریت خود ندیده‌ام که مدیران زن به عوارضی چون اختلاس و دزدی و تبانی آلوده باشند. به این ظرفیت در شرایط کنونی توجه کنیم. زنانی که وزارت ارتباطات منصوب شده‌اند تا کنون موفق ظاهر شده‌اند.
نباید استفاده از بانوان در مدیریت‌ها در حد حرف و شعار باقی بماند

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

  • امروز عده‌ای تلاش می‌کنند که زنان را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند. الگوی زنان ما حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستند که در زمان خود سیاستمداری بصیرتر از عمار، فدارکارتر از مقداد و یاری نزدیک تر از ابوذر و سلمان به علی علیه السلام بودند. زنان ما همراه انقلاب بودند و خواهند بود.
  • در عصر اقتصاد دیجیتال، جوهره توسعه، نوآوری و خلاقیت است‌. نوآوری و خلاقیت جنسیت نمی‌شناسد و نادیده گرفتن زنان و دختران در این عرصه به معنای عدم استفاده از پنجاه درصد ظرفیت ها و به دنبال آن عقب ماندگی در توسعه اقتصادی است.
  • هر چند امر تعلیم و تربیت در جامعه ما بر محور مادران عزیز جامعه ماست و این وظیفه خطیر و مهمی است اما فناوری اطلاعات این امکان را فراهم می‌کند تا زنان ما در کنار پرداختن به نقش مادرانه خود در توسعه اقتصادی کشور نیز سهیم باشند.
  • استفاده از بانوان در مدیریت‌ها نباید در حد حرف و شعار باقی بماند، در طول مدت مدیریت خود ندیده‌ام که مدیران زن به عوارضی چون اختلاس و دزدی و تبانی آلوده باشند. به این ظرفیت در شرایط کنونی توجه کنیم. زنانی که وزارت ارتباطات منصوب شده‌اند تا کنون موفق ظاهر شده‌اند.
  • در گذشته در حوزه فناوری اطلاعات با حسی از عقب‌ماندگی از زنانی نام می‌بردیم که مدیران شرکتهای بزرگ دنیا بودند. امروز در بخش خصوصی ما کم نیستند زنان موفقی که مدیران شرکتهای در حال رشد هستند. از این بانوان تلاشگر قدردانی می‌کنم.

هشتم اسفندماه نود و شش، نشست ملی نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در توان افزایی زنان و دختران، تهران
عکس از حامد جمشیدی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-27 16:00

افزودن دیدگاه جدید