کد مطلب: 

208776

استفاده از توان فکری و اجرایی مشاوران مدیرعامل شرکت مخابرات در بدنه اجرایی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: از خدمات و زحمات تمام مشاوران مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش های مختلف کل کشور قدردانی کرده و از ظرفیت های کارشناسی و تخصصی ایشان در موارد مربوط به توسعه برنامه ها و بخش های اجرایی شرکت مخابرات ایران استفاده خواهد شد.
استفاده از توان فکری و اجرایی مشاوران مدیرعامل شرکت مخابرات در بدنه اجرایی

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری خاطر نشان کرد: آمادگی داریم تا از توان فکری و اجرایی مشاوران مدیرعامل که  در شرکت مخابرات ایران مشغول فعالیت هستند، برای ارتقاء ، کارآمدی و افزایش بهره وری منابع انسانی در بدنه اجرایی شرکت درصورت تمایل این افراد استفاده شود.

صدری تصریح کرد: توانمندی و قابلیتهای کارشناسی  و فکری ایشان، همواره جایگاه ارزنده ای در چشم انداز توسعه ای مخابرات ایران داشته و کماکان از ظرفیت فکری و کارشناسی آنها در بخش ها و قسمت های مختلف اجرایی شرکت استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مهم ترین مساله در دوره کنونی، استفاده از ظرفیت تمام کارکنان  و مجموعه مخابرات در سراسر کشور به منظور تحقق اهداف تعیین شده است، خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق این اهداف، به یاری تمام همکاران و کارکنان شریف و زحمت کش مخابرات نیاز داریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-27 14:10

افزودن دیدگاه جدید