کد مطلب: 

208602
پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت بزرگداشت روز مهندس؛

روز مهندس به همان نسبت روز ارتباطات، شایسته‌ی گرامی داشتن و عرض تبریک به همکاران شاغل در شرکت مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: در شرکت مخابرات ایران، به عنوان یکی از تخصصی ترین و پیچیده ترین دستگاه های فناوری محور، مهندسان و متخصصان علوم فنی نقش بسیار مهم و بنیادی بر عهده دارند و از این رو، روز مهندس به همان نسبت روز ارتباطات شایسته گرامی داشتن و عرض تبریک به عزیزان شاغل در این شرکت است.
روز مهندس به همان نسبت روز ارتباطات، شایسته‌ی گرامی داشتن و عرض تبریک به همکاران شاغل در شرکت مخابرات است

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز مهندس، نوشت:

بر سر در آکادمی، افلاطون نوشته شده بود: « کسی که هندسه نمی داند، وارد نشود.» افلاطون را بانی اندیشه فلسفی در غرب می دانند و چنین تاکیدی بر هندسه نشان دهنده آن است که از نظر این اندیشمند، هندسه چیزی فراتر از قواعد فیزیکی و طبیعی حیات است و مهندسی نیز (واژه برگرفته از هندسه)، می تواند حوزه هایی فراتر از فیزیک و علوم طبیعی را در برگیرد. همچنان که در گذشته، دانشمندان بزرگ ایرانی، افرادی همچون خیام و ابوعلی سینا و خواجه نصیرالدین طوسی و ... نیز در عین اشراف به ریاضیات در فلسفه و علوم انسانی نیز سرآمدان زمان بودند. پنجم اسفند ماه هرسال روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، روز تجلیل از مقام مهندسین نیز نامگذاری شده است.

فرارسیدن این روز خجسته را در واپسین ماه سال به همکاران عزیزم در شرکت مخابرات ایران تبریک عرض می­ کنم. در شرکت مخابرات ایران، به عنوان یکی از تخصصی ترین و پیچیده ترین دستگاه های فناوری محور، مهندسان و متخصصان علوم فنی نقش بسیار مهم و بنیادی بر عهده دارند و از این رو، روز مهندس به همان نسبت روز ارتباطات شایسته گرامی داشتن و عرض تبریک به عزیزان شاغل در این شرکت است. تفکر مهندسی و یا مهارت های مهندسی در درجه اول توانایی اندیشیدن و جست و جوی راه حل برای امور است ؛ اما به تأسی از بزرگان همه جانبه نگری همانند حکیم خواجه نصیر الدین طوسی ، می خواهم مهندسان و متخصصان شرکت مخابرات ایران را به تقویت مهارت های بین رشته ای در فعالیت هایشان دعوت کنم.

برای مدت بیش از یک قرن تخصصی شدن حوزه علوم، انسان معاصر را از همه جانبه ­نگری دور کرد. پیامد آسیب زننده آنچه که تحت عنوان «تخصص­ گرایی» رقم خورد، آن بود که در روند توسعه لطمات جبران ناپذیری به طبیعت و اکوسیستم حیات وارد شد.

بزرگداشت این روز خجسته را بهانه ­ای می سازم تا برای مهندسان و متخصصان همکارم در شرکت مخابرات ایران، سلامتی ، نیکبختی و کامروایی و نیز، توفیق در اعتلای شرکت و خدمت به هموطنان عزیز ومیهن اسلامی آرزو کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-24 13:07

افزودن دیدگاه جدید