کد مطلب: 

208112
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

حفظ حداکثری شأن و کرامت تمامی مشتریان و کارکنان در اولویت باشد/ از توان بخش خصوصی برای درآمدزایی مخابرات استفاده شود/ ارائه حداکثری سرویس‌ها به صورت غیرحضوری در اولویت‌ مراکز مخابراتی باشد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در نشست هفتگی شورای مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: احترام و کرامت تمامی مشتریان و کارکنان باید حفظ شود و مدیران نباید خود را جدا از کارکنان بدانند.
حفظ حداکثری شأن و کرامت تمامی مشتریان و کارکنان در اولویت باشد/ از توان بخش خصوصی برای درآمدزایی مخابرات استفاده شود/ ارائه حداکثری سرویس‌ها به صورت غیرحضوری در اولویت‌ مراکز مخابراتی باشد

به گزارش سیتنا، مهندس صدری با بیان اینکه مخابرات منطقه تهران از گذشته تا کنون در تمامی ابعاد فنی و برخورداری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و ارزشی، شاخص و سرآمد کشور بوده است، تصریح کرد: از شما مدیران و کارکنان مخابرات منطقه تهران که در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنید، تشکر و قدردانی کرده و انتظار دارم همچون گذشته در رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی مردم با جدیت و پشتکار همیشگی در صحنه کار و تلاش ایفاگر نقش تاثیرگذار خود باشید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران با تاکید بر نظارت بیشتر بر فعالیت تمامی پیمانکاران به ویژه پیمانکارانی که قرارداد حجمی با مخابرات دارند، به موضوع نیروی انسانی اشاره کرد و اذعان داشت: نیروی انسانی برای من بسیار حایز اهمیت است. ما همه از یک خانواده هستیم و بیشتر از زمانی که در خانواده خود سپری می کنیم در محیط کار با کارکنان سروکار داریم و باید با خرد جمعی درحیطه منابع انسانی به جایگاه شایسته خود برسیم.

وی افزود: در مورد ارائه سرویس به مشتریان و تعامل با اپراتورهای دیگر باید از تمام ظرفیت های موجود به نحو بهینه استفاده کنیم تا هم در مورد ایجاد و افزایش درآمد و هم در گسترش بازار ارتباطات کشور نقش مهمی ایفا کنیم.

صدری با بیان اینکه استفاده از پتانسیل های مخابرات منطقه تهران برای بهره مندی از توان بخش خصوصی و اجرای پروژه های مشارکتی در راستای درآمد زایی استفاده شود، گفت: استفاده از توان بخش خصوصی، تنها راه برای افزایش درآمد است و ما این راه را باز کرده ایم و برای به اشتراک گذاشتن ظرفیت های فنی و زیر ساختی شرکت مخابرات ایران و به ویژه تهران برای شرکت های بخش خصوصی چه در لایه های فیزیکی و چه درسرویس های ارزش افزوده پای آن ایستاده ایم.

صدری با بیان اینکه امور مشترکین، مراکز مخابراتی خط مقدم برخورد با مشتریان است گفت: چگونگی برخورد با ارباب رجوع مبحث بسیار مهمی است که می بایست با آموزش و همدلی، در راستای رفع موانع و مشکلات حرکت کنیم.

وی بر ضرورت بهداشت مناسب محیط کاری و برخورد مناسب و منطقی کارکنان با مردم در مراکز مخابراتی تاکید کرد و با اعتقاد به اینکه مردم ولی نعمت و تامین کننده درآمد ها هستند، افزود: به لحاظ شرعی و قانونی، ما مسئول حفظ و نگهداری اطلاعات و امانت دار مشترکان خود هستیم و هر اقدامی در استفاده اطلاعات شخصی آنان می بایست با اجازه مشترک و رعایت مجوزها و مقررات قانونی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی در حیطه مخابرات و ارتباطات تاکید کرد و گفت: با اعلام فراخوان، تمام شرکت های خصوصی داخلی که تولید کننده کالا و سرویس های سخت افزاری هستند، شناسایی و سرویس های مخابراتی با تولیدات داخلی دراختیار مشتریان قرار می گیرد.

صدری در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: با آموزش کارآمد و موثر کارکنان و با گذراندن دوره ها وآموزش های تخصصی و کاربردی، شاهد اثربخشی و کارایی بیشتری خواهیم بود.

صدری با اشاره بر اهمیت نظم و انضباط کاری نیز از تمامی همکاران و کارکنان شرکت مخابرات ایران و مناطق استانی تابعه خواست نسبت به حضور به موقع درساعت اداری و توجه به انجام وظایف محوله، جدیت و پیگیری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان نیز گفت: باید آن گونه با این عزیزان رفتار شود که می خواهیم با ما درآینده و درجایگاه یک بازنشسته شرکت مخابرات ایران برخورد شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر مشتری مداری به خصوص در مراکز مخابراتی، تصریح کرد: کاهش مراجعه مردم به مراکز مخابراتی و ارائه حداکثری سرویس ها به صورت غیرحضوری از مهمترین اولویت ها در بخش مراکز مخابراتی می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-19 18:31

افزودن دیدگاه جدید