کد مطلب: 

208085

مبین‌نت به جای اقلام چاپی عید به مردم کرمانشاه کانکس هدیه کرد

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود تعداد 10 کانکس مسکونی و 10 کانکس سرویس بهداشتی را به مردم زلزله‌زده‌ی کرمانشاه هدیه کرد.
مبین‌نت به جای اقلام چاپی عید به مردم کرمانشاه کانکس هدیه کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت، این کانکس‌ها در تهران ساخته شده و در روزهای گذشته به مقصد سرپل ذهاب ارسال شدند.

مبین‌نت دلیل این اقدام را نیازسنجی انجام‌ شده در منطقه برای کاهش آلام هموطنان کرمانشاهی دانست چرا که علی‌رغم تلاش دسته‌ جمعی هموطنانمان در اقصی‌ نقاط کشور هنوز عده‌ی زیادی از ایشان با وجود برودت هوا در چادر زندگی می‌کنند و به‌دلیل نبود امکانات بهداشتی در معرض مشکلات و بیماری‌های زیادی هستند.

به ‌همین دلیل مبین‌نت تصمیم گرفت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، بخش زیادی از بودجه‌ی اقلام چاپی عید مانند سررسید و... را به تهیه‌ی 20 عدد از باکیفت‌ترین کانکس‌های مسکونی و بهداشتی برای مردم کرمانشاه اختصاص دهد تا بتواند در تسهیل زندگی این عزیزان موثر باشد.

شایان ذکر است، این کانکس‌ها پس از ساخت و ارسال، با همکاری نهادهای مسئول در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب، در روزهای گذشته قبل از بارش‌های اخیر به هموطنانمان در این شهر تحویل داده شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-19 10:09

افزودن دیدگاه جدید