کد مطلب: 

207958

پایان همکاری تبلیغاتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ با فیسبوک

بخش اعظم درآمدهای فیسبوک از طریق تبلیغات تامین می‌شود. اکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان اعلام کرده‌اند که به همکاری خود با فیسبوک خاتمه خواهند داد و حاضر به انتشار تبلیغات بر روی فیسبوک نیستند.
پایان همکاری تبلیغاتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ با فیسبوک

به گزارش سیتنا، در بین این شرکت‌ها می‌توان به شرکت عرضه چای "لیپتون" و همچنین شرکت تولید لوازم بهداشتی و زیبایی "داو" اشاره کرد. حتی شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی نیز اعلام کرده‌اند که سیاست‌های تبلیغاتی خود را در ارتباط با شبکه‌های اجتماعی مورد تجدید نظر قرار خواهند داد.

کاهش سطح تبلیغات بر روی شبکه فیسبوک همراه شد با کوچ میلیونی کاربران جوان در آمریکا؛ کوچی که به باور کارشناسان تنها به آمریکا محدود نمی‌شود و روندی است که شروع شده و دست‌کم در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتقاد مدیرعامل فیسبوک، آن هم در سالگرد تاسیس آن را می‌توان واکنش او نسبت به موج گسترده انتقاداتی دانست که علیه این شبکه‌ اجتماعی مطرح شده‌ است.

زاکربرگ در پست خود اعلام کرد که مرتکب خطاهای فنی بسیاری شده و دست به معاملات غلطی زده است. او گفت: «من به افراد نادرستی اعتماد کرده‌ام و افراد بااستعداد و توانمندی را در پست‌های غلطی به کار گرفته‌ام.»

مدیرعامل فیسبوک در رابطه با اینکه از گردش تحولات حاکم بر دنیای دیجیتال عقب مانده و بسیار کند در برابر این تحولات واکنش نشان داده است، از خود انتقاد کرد. باید یادآور شد که بسیاری از کاربران از چیدمان صفحه فیسبوک نیز ابراز نارضایتی کرده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-16 20:22

افزودن دیدگاه جدید