کد مطلب: 

207889
پیرو برگزاری جلسه‌ی رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات با معاون وزیر کار؛

هماهنگی برای برگزاری جلسه‌ی مشترک مدیران کل استانی وزارت ICT و با مدیران کل استانی وزارت کار/ دریافت نظرات اصلاحی برای اجرای طرح تربیت 10 هزار نیروی متخصص در حوزه‌ی امنیت اطلاعات

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، گفت: دومین جلسه‌ی هماهنگی با جناب آقای دکتر منصوری، معاونت محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفتر ایشان، امروز چهارشنبه 24 بهمن ماه برگزار شد.
هماهنگی برای برگزاری جلسه‌ی مشترک مدیران کل استانی وزارت ICT و با مدیران کل استانی وزارت کار/ دریافت نظرات اصلاحی برای اجرای طرح تربیت 10 هزار نیروی متخصص در حوزه‌ی امنیت اطلاعات

دکتر وحید یزدانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برگزاری جلسه‌‌ی هماهنگی با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توضیح داد: در این جلسه ابتدا اینجانب گزارشی از اقدامات انجام شده و مختصرا در خصوص جلساتی که با مدیران کل استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شده بود خدمت ایشان ارائه دادم و همچنین درباره‌ی الگوی توسعه‌ی زیرساخت آموزش مهارتی در بخش ICT صحبت شد و سعی کردیم که به یک چارچوب نظری مشترکی برسیم که این چارچوب نظری به توافق طرفین انجامید.

وی ادامه داد: در ادامه‌ی جلسه نیز به بیان مشکلاتی که در اجرای این طرح از زاویه‌ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد پرداختیم و از ایشان درخواست کردیم تا هماهنگی های بیشتری با مدیران کل استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرد و بعضا مواردی را نیز که از طرف استان ها به ما منعکس شده بود به ایشان ارائه دادیم و جناب دکتر منصوری نیز بسیار از این موضوع استقبال کردند.

دکتر یزدانیان اظهار داشت: دکتر منصوری نیز از سرعت پیگیری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سپاسگزار بودند و گفتند که آمادگی دارند در یک جلسه‌ی مشترک با مدیران کل استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همین طور مدیران کل استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی دو هفته آینده حضور پیدا کنند تا هرچه بیشتر به هماهنگی های لازم دست یابیم.

رئیس دانشکده پست و مخابرات، اظهار داشت: در ادامه‌ی جلسه هم طرح پیشنهادی ما در خصوص تربیت 10 هزار نیروی متخصص برای حوزه‌ی امنیت اطلاعات که منجر به ایجاد اشتغال خواهد شد خدمتشان مطرح شد که این طرح را جهاد دانشگاهی تدوین کرده بودند.

وی افزود: نقطه نظرات و اصلاحات ایشان را در خصوص این طرح اخذ کردیم و امیدواریم بعد از اصلاح نهایی در شورای راهبری طرح توسعه‌ی زیرساخت آموزش مهارتی بتوانیم این پیشنهاد را مطرح کنیم.

یزدانیان در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که این هماهنگی ها با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیش از پیش شود و از خلال این تفاهمات امیدواریم به نتایج ملموسی برای توسعه‌ی اشتغال در کشور برسیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-14 21:03

افزودن دیدگاه جدید