کد مطلب: 

207877

لزوم دسترسی 80 درصد خانوارها به حداقل سرعت 20 مگ تا پایان برنامه‌ی ششم

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت دارای شبکه ای است که هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات محسوب می شود، گفت: باید تلاش کنیم شبکه ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که باکاهش سهم هزینه های اپراتورهای ICT، استفاده ازخدمات را برای مشتریان اقتصادی کند.
مکلفیم خود را با نیاز مشتریان تطبیق دهیم

به گزارش سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، که در همایش سراسری مسوولان حراست استان های شرکت ارتباطات زیرساخت سخن می گفت، با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت دارای شبکه ای است که هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است و توسعه این بخش زیربنای توسعه سایر بخش هاست، گفت: هرچه به سمت الکترونیکی شدن ابعاد مختلف خدمات پیش می رویم کار ما برای تامین زیرساخت شبکه ارتباطی حساس تر می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ششم بازار ICT در کشور هر سال باید حدود 20 درصد بزرگتر و نهایت 2.5 برابر شود و ما مکلفیم بر اساس این اسناد، خود را با نیاز مشتریان تطبیق دهیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه 80 درصد خانوارها باید حداقل سرعت 20 مگابیت برثانیه دسترسی داشته باشند، اظهار کرد: این هدف گذاری برای تحقق ارایه خدمات مطلوب الکترونیکی به مردم درتمامی حوزه ها به ویژه در بخش سلامت، آموزش، دولت الکترونیک، بانکداری و ... است.

عباسی تصریح کرد: باید تلاش کنیم شبکه ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که با کاهش سهم هزینه های اپراتورهای ICT، استفاده از خدمات را برای مشتریان اقتصادی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-14 15:10

افزودن دیدگاه جدید