کد مطلب: 

207872

وارث شرکت «سامسونگ» کره جنوبی بعد یک سال حبس، آزاد شد

وارث کمپانی عظیم سامسونگ کره جنوبی، پس از آن که دادگاه تجدید نظر حکم دادگاه بدوی علیه او را در ارتباط با پرونده فساد رئیس جمهوری برکنار شده آن کشور به دو سال و نیم حبس تعلیقی کاهش داد، از زندان آزاد شد.
وارث شرکت «سامسونگ» کره جنوبی بعد یک سال حبس، آزاد شد

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دادستان‌های کره جنوبی خواستار ۱۲ سال زندان برای لی جائه یونگ به اتهام فساد مالی و پرداخت رشوه بودند، که بیشتر موارد اتهامی در دیوان عالی کشور رد و پرونده به دادگاه تجدید نظر ارجاع شد.

لی بیونگ چول – پدربزرگ لی جائه یونگ – در سال ۱۹۳۸ میلادی سامسونگ را تاسیس کرد و این شرکت اکنون بزرگترین شرکت کره جنوبی است که در سطح جهان نیز فعالیت‌های تجاری دارد و از اعتبار بالایی نیز برخوردار است.

لی جائه یونگ که یک سال در حبس بود، پس از آزادی از بازداشتگاه سئول به خبرنگاران گفت: «یک سال گذشته، زمان ارزشمندی برای تفکر و تعمق شخصی بود.»

وی بلافاصله برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان سامسونگ رفت.

هر چند با حکم دادگاه تجدیدنظر، راه برای نایب رئیس غول صنعتی کره جنوبی باز شده و می‌تواند کارهای روزانه خود را به عنوان وارث شرکت معتبر سامسونگ از سر بگیرد، اما او با چالش‌هایی در داخل و خارج از محیط کار روبروست.

یکی از عمده‌ترین چالش‌هایی که لی با آن روبروست، جلب اعتماد مدیران ارشد سامسونگ برای ادامه فعالیت و همچنین جلب رضایت و اعتماد افکار عمومی است که رأی دادگاه تجدیدنظر را ضربه‌ای به مبارزه علیه فساد می‌دانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-14 12:59

افزودن دیدگاه جدید