کد مطلب: 

207778

برگزاری هم اندیشی اعضای حقوقی انجمن رمز ایران با موضوع «ارزیابی امنیتی، رمز ایمنی و پایداری کسب و کار»

چهارمین نشست هم اندیشی اعضای حقوقی انجمن رمز ایران در سال 96 با موضوع «ارزیابی امنیتی، رمز ایمنی و پایداری کسب و کار» در تاریخ چهارشنبه 96/11/25 از ساعت 15 الی 17 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
برگزاری هم اندیشی اعضای حقوقی انجمن رمز ایران با موضوع «ارزیابی امنیتی، رمز ایمنی و پایداری کسب و کار»

به گزارش سیتنا، یکی از چالش های حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور، حصول اطمینان از امنیت محصولات بومی این حوزه در برابر تهدیدات بی شمار ازجمله حملات نفوذگرها، ویروسها و کدهای مخرب است. در این ارتباط، شرکت ها و تولیدکنندگان بومی از سوی سازمان های سیاست گذار ملزم شده اند تا در خصوص ارزیابی امنیتی محصولات خود با آزمایشگاه های مرجع، که در این حوزه شروع به فعالیت کرده اند، همکاری نمایند. در حال حاضر فقدان رویه های مطمئن برای تحویل، بازبینی و نگهداری کد منبع این محصولات، به یک دغدغه و نگرانی جدی شرکت های پدیدآورنده آنها تبدیل شده است.

برای بررسی موضوع و پاسخ به این نگرانی و در جهت توانمندسازی صنعت بومی افتا و گسترش دانش رمز و امنیت اطلاعات در کشور، نشست هم اندیشی با موضوع «ارزیابی امنیتی، رمز ایمنی و پایداری کسب و کار»  در تاریخ 25 بهمن ماه سال جاری در محل سالن کهربا دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف توسط این انجمن برگزار می گردد.

گفتنی است؛ این نشست مختص به اعضای حقوقی و شرکت های فعال در حوزه افتاست، ولی شرکت عموم بلامانع است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-12 16:15

افزودن دیدگاه جدید