کد مطلب: 

207533

کمیته‌ی بین‌المللی المپیک: گوشی سامسونگ در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار خواهد گرفت

کمیته بین‌المللی المپیک به بی‌بی‌سی فارسی، گفت: «گوشی موبایل در اختیار همه ورزشکاران همه کشورهای شرکت‌کننده در المپیک زمستانی 2018 پیونگ‌چنگ قرار خواهد گرفت. ایرانی‌ها می‌توانند گوشی‌ها را نگه دارند؛ ورزشکاران کره شمالی نه».
پیگیری‌ها پاسخ داد؛ ورزشکاران ایرانی گلکسی خواهند گرفت، اما سامسونگ عذرخواهی نکرد!

به گزارش سیتنا، شرکت "سامسونگ الکترونیکز" اسپانسر اصلی رقابت‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در کره جنوبی، خبر از توزیع رایگان هزاران دستگاه تلفن همراه گلکسی نوت ۸ این شرکت بین ورزشکاران شرکت کننده در رقابت‌های المپیک زمستانی کره جنوبی داده است.
 
افزون بر آن قرار است که مسئولان و دست‌اندرکاران فدراسیون بین‌المللی المپیک نیز از توزیع رایگان این تلفن‌‌های پیشرفته بی نصیب نمانند؛ این در حالی است که اعلام شد توزیع رایگان این تلفن‌ها شامل حال ورزشکاران کشورهای کره‌شمالی و ایران نمی‌شود.

سخنگوی کمیته‌ی سازماندهی رقابت‌های المپیک زمستانی کره جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، علت این تصمیم را چنین اعلام کرد: «توزیع رایگان این تلفن‌های همراه به علت تحریم‌های سازمان ملل، شامل حال ورزشکاران کره شمالی و ایران نمی‌شود.»

اما ظاهرا واکنش مسوولان ایرانی به این نوع برخورد با ورزشکاران ایرانی جواب داد و نهایتا کمیته‌ی بین‌المللی المپیک به بی‌بی‌سی فارسی، گفت: «گوشی موبایل در اختیار همه ورزشکاران همه کشورهای شرکت‌کننده در المپیک زمستانی 2018 پیونگ‌چنگ قرار خواهد گرفت. ایرانی‌ها می‌توانند گوشی‌ها را نگه دارند؛ ورزشکاران کره شمالی نه».

به نظر می‌رسد تصمیم ابتدائی مبنی بر عدم اعطای گوشی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی از سوی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک صورت گرفته بود و شرکت سامسونگ الکترونیکز در این حوزه بی اطلاع بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-08 16:22

افزودن دیدگاه جدید