کد مطلب: 

207363
رییس جمهور در دومین نشست خبری خود در دولت دوازدهم:

انحصار یک پیام رسان به نفع کشور نیست/ باید امکان استفاده‌ی مردم از شبکه‌های اجتماعی متنوع داخلی و خارجی فراهم باشد/ دولت مصمم است پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کند

رییس جمهوری، گفت: دولت مصمم است هم شبکه های اجتماعی داخلی و پیام رسان های داخلی را تقویت کند و هم معتقد است در این زمینه انحصار معنا ندارد.
انحصار یک پیام رسان به نفع کشور نیست/ باید امکان استفاده‌ی مردم از شبکه‌های اجتماعی متنوع داخلی و خارجی فراهم باشد/ دولت مصمم است پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کند

به گزارش خبرنگار سیتنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در دومین نشست خبری خود در دولت دوازدهم، گفت: دولت مصمم است که هم در زیر ساخت و هم در زمینه محتوا و هم در زمینه پلتفرم هایی که نیاز داریم، به سمت توسعه حرکت کند، بنابراین به همین دلیل هم پهن باندها را می بینید هم ارتقاء پهنای باند را نسبت به ابتدای دولت یازدهم مشاهده می کنید.

وی گفت: شاید قبلا برای یک فیلم کوتاه نیم ساعت معطل می شدید الان می بینید چند ثانیه بیشتر نباید وقت بگذارید، این ها همه کاری است که انجام گرفته شده است.

رییس جمهوری افزود: در زیر ساخت کار بسیارخوبی انجام شده است. در شبکه ملی که دنبال می کنیم قدم های خوبی برداشته شده است.

روحانی تاکید کرد: دولت مصمم است هم شبکه های اجتماعی داخلی و پیام رسان های داخلی را تقویت کند و هم معتقد است در این زمینه انحصار معنا ندارد.

وی گفت: اگر بنا باشد یک اپلیکیشن و پیام رسانی بخواهد همه فضا منحصرا در اختیار او باشد، این به نفع کشور نیست. انحصار نادرست است. باید شبکه های مختلف خارجی و داخلی و اپلیکیشن های مختلف و پیام های رسان های مختلف حضور داشته باشند و مردم باید استفاده کنند که آثار اصلی آن آثار فرهنگی و اجتماعی است.

رییس جمهوری افزود: در فضای مجازی عمدتا محتوا را خود ما درست می کنیم. پلتفرم آماده است، این ما هستیم که نسل جوان و جوان های ما و همه آنهایی که معتقد به انقلاب هستند و به هویت ایرانی و اسلامی خود ارج می نهند با تمام توان در این فضا حضور پیدا می کنند. ما اگر در این فضا از همه توان خود استفاده کنیم این فضا برای ما چالش و تهدید نمی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-06 22:11

افزودن دیدگاه جدید