کد مطلب: 

207080

دریافت خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن "تامین اجتماعی من"

در ارائه خدمات غیرحضوری به جمعیت تحت پوشش و به دنبال راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، (کد دستوری #١۴٢*)، درحال حاضر اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرای سازمان با نام «تأمین اجتماعی من» توسعه یافت.
دریافت خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن "تامین اجتماعی من"

به گزارش سیتنا، مهندس علی معیری، مدیر کل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی اظهار داشت: در راستای رویکرد این سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری به جمعیت تحت پوشش و به دنبال راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، (کد دستوری#١۴٢*)، درحال حاضر اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرای سازمان با نام «تأمین اجتماعی من» توسعه یافت و بر روی مارکت کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.sso.mobile/?l=fa در دسترس مخاطبان این سازمان قرار گرفت. نسخه ١,٠.٢ این اپلیکیشن، تحت اندروید و با معماری سرویس گرا منتشر شده است.

وی افزود: این اپلیکیشن شامل سرویس های استعلام و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش است.

معیری ادامه داد: نمایش اطلاعات مکان محور مراکز خدمات بیمه ای و درمانی،امکان جستجوی اطلاعات مراکز ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در نقشه، پرسش و پاسخ های متداول حوزه بیمه ای (FAQ)، ارائه پویای اخبار و اطلاع رسانی های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک آخرین خبر و پربیننده ترین و همچنین امکان دسترسی به فرم های سازمانی و راهنمای مراکز (ستادی) با امکان جستجو نیز، از دیگر سرویس های این اپلیکیشن است.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تهیه نسخه IOS اپلیکیشن فوق در دستور کار این حوزه قرار دارد و به زودی در مارکت های مربوطه منتشر می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-03 16:11

افزودن دیدگاه جدید