کد مطلب: 

207074

امکان استفاده‌ی حداکثری از منابع شرکت مخابرات برای دارندگان پروانه‌ی FCP فراهم است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: امکان ایجاد فرصت برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات موجود مخصوصا کافوی نوری جهت هر یک از دارندگان پروانه‌ی شبکه، اشتراک بخش‌هایی در شبکه‌ی دسترسی و همچنین جلوگیری از هرز رفت منافع و امکان توزیع و گسترش شبکه با سرعت بیشتر در اقصی نقاط کشور فراهم می شود.
امکان استفاده‌ی حداکثری از منابع شرکت مخابرات برای دارندگان پروانه‌ی FCP فراهم است

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

با تفاهمات به دست آمده با شرکت های FCP، بازار ارتباطات کشور درحوزه اینترنت خانگی رقابتی می شود.

با توجه به مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات، در شرکت مخابرات ایران تاکنون با دو شرکت شاتل و های وب به تفاهمات قراردادی رسیده ایم و با ابلاغ آن به مخابرات های مناطق، امکان ارایه امکانات بیشتری فراهم شده است.

با دیگر شرکت های FCP نیز آماده مذاکره و امضای قرارداد هستیم این تحول در نتیجه‌ی جلسه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تدوین مقررات حاکم بر ارائه خدمت عمده‌فروشی بیت استریم (Bit Stream Access) با هدف رقابتی نمودن هرچه بیشتر بازار و تسهیل ارائه خدمات در حوزه‌ی ارتباطات ثابت سیمی/کابلی و استفاده از کافوهای نوری میسر شده است.

با این مصوبه، امکان ایجاد فرصت برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات موجود مخصوصا کافوی نوری جهت هر یک از دارندگان پروانه‌ی شبکه، اشتراک بخش‌هایی در شبکه‌ی دسترسی و همچنین جلوگیری از هرز رفت منافع و امکان توزیع و گسترش شبکه با سرعت بیشتر در اقصی نقاط کشور فراهم می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-03 14:16

افزودن دیدگاه جدید