کد مطلب: 

207007

پوشش همه‌ی شهرستان‌های استان کرمان با نسل سوم و چهارم تلفن همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه همه شهرستان های استان کرمان تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار دارند، گفت: امروز در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که نباید آنها را انکار کنیم اما باید سعی کنیم در جهت برطرف کردن مشکلات منطقه و کشورمان گام برداریم.
پوشش همه‌ی شهرستان‌های استان کرمان با نسل سوم و چهارم تلفن همراه

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (پنجشنبه) و در سفر به استان کرمان در جمع نخبگان کهنوجی با اشاره به اینکه امروز در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که نباید آنها را انکار کنیم، گفت: باید سعی کنیم در جهت برطرف کردن مشکلات منطقه و کشورمان گام برداریم.
وی با تاکید بر اینکه امروز مقام معظم رهبری یک عزت و قدرت بزرگی در کشور است که باید قدردان آن باشیم، افزود: پشتوانه مردمی در نظام جمهوری اسلامی قدرت و عزت است. البته قدرت نظامی در جامعه بی‌تاثیر نیست اما آنچه مهم است قدرت مسایل و ایدئولوژی ماست.
آذری جهرمی با اشاره به اینکه دشمنان به‌دنبال جدا کردن مردم از بدنه کشور با جنگ، تحریم و غیره هستند، اظهار کرد: نباید چنین اجازه‌ای به دشمنان بدهیم و آنچه در حل مشکلات مهم و تاثیر گذار است داشتن امید است و عده‌ای به‌دنبال این هستند تا با سیاه‌نمایی این امید را از بین ببرند.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان دنبال توسعه زیرساخت‌های منطقه هستند، تصریح کرد: طی سالهای گذشته تمام شهرهای استان کرمان به نسل سوم و چهارم ارتباطات وصل شدند.
بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور با اشاره به زلزله‌های اخیر در استان کرمان، خاطر نشان کرد: قرار شد کلیه مشکلات زیرساختی ارتباطات استان برطرف شود و اکنون حدود 1400 روستا ارتباطاتش برقرار شد و نزدیک 60 درصد روستاها نیز امکان ارتباطاتش برقرار شده است.
بنابه این گزارش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (پنجشنبه) به همراه رییس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان کرمان سفر کرد و بعد از حضور در جمع نخبگان کهنوجی و بازدید از معدن تیتانیوم این شهرستان، راهی منوجان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-01 13:48

افزودن دیدگاه جدید