کد مطلب: 

207003

تعامل مناسب با بخش خصوصی از رویکردهای مهم شرکت مخابرات است (+فیلم)

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، مشتری مداری را از جمله موضوعات مورد توجه شرکت عنوان کرد و افزود: مشتری مداری از اصولی است که در هر شرکت و بنگاه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.
تعامل مناسب با بخش خصوصی از رویکردهای مهم شرکت مخابرات است (+فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در گفت و گو با خبر فوری با اشاره به مصوبه 260 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با بیان اینکه این مصوبه چند حسن دارد گفت: مصوبه مربوط به بیت استریم ها باعث رقابتی تر شدن بازار شده و این امکان را می دهد که تعامل بهتری با بخش خصوصی داشته باشیم و از هدر رفت منابع موجود جلوگیری می کند، در حال حاضر بخش خصوصی می تواند با ما مشارکت کرده و این سرویس را در اختیار مشترکان خودش قرار دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو شرکت شاتل و های وب با ما قرارداد امضا کرده و می توانند به مشتریانشان در مناطق مختلف این سرویس ها را ارائه دهند اظهار امیدواری کرد که شرکت های دیگر نیز در این زمینه اقدام کنند و بعد از انعقاد قراداد با مخابرات فعالیت خود را در این بخش آغاز کنند.

صدری همچنین با اشاره به مصوبه 265 و کاهش تعرفه پیام رسان های داخلی توضیح داد: با توجه به اینکه کمیسیون تنظیم مقررات مصوب کرده بود تعرفه پیام رسان های اجتماعی داخلی را یک سوم در نظر بگیریم ما نیز اقدام به اعمال تخفیف کرده و با تخفیف بیشتر این تعرفه را با یک چهارم تخفیف در نظر گرفتیم چون مردم از این پیام رسان ها بیشتر استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در عین حال بیان کرد: حدود 5تا6پیام رسان هستند که شامل این تخفیف می شوند و ما از هفته گذشته ارائه سرویس به آن ها را آغاز کردیم.

صدری درباره توسعه پایدار در تمامی عرصه های شرکت مخابرات ایران شامل تلفن ثابت و دیتا نیز توضیح داد: در رویکرد جدیدمان امیدواریم بتوانیم نسبت به توسعه پایدار با کیفیت برای مردم گام برداریم چون بدون شک تلفن ثابت با VOICE به تنهایی به جایی نمی رسد و قطعا باید با سرویس هایی که روی دیتا است و یا سرویس های ارزش افزوده این خدمت را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده نیز برنامه هایی داریم که انشالله در فرصت مناسب اعلام می کنیم و این نوید را به شما می دهیم که در سال آینده در مخابرات ایران بتوانیم در حوزه دیتا و VOICE گام های خوبی برداریم و سرویس هایی با هزینه و کیفیت مناسب به مردم بدهیم .

وی با اشاره به برنامه های مخابرات در رابطه با ذینفعان خود شامل کارکنان،سهامداران و مردم نیز اظهار کرد: باید با سرویس های مناسب بتوانیم خدمات رسانی خوبی به مردم داشته باشیم در این راستا با تعامل خوبی که با بخش خصوصی خواهیم داشت امیدواریم سرویس های خوبی به مردم ارائه دهیم و طبیعتا در کل کشور باید این کاررا انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در عین حال بیان کرد: از دیگر ذینفعان مخابرات، منابع انسانی و پرسنل زحمتکش شرکت مخابرات ایران هستند و ما موظفیم در حوزه رفاهیات و آموزش آن ها اقداماتی انجام دهیم تا همانند گذشته با تمام توانشان بتوانند در خدمت مردم باشند و سرویس دهی خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: از دیگر ذینفعان ما سهامداران عزیز هستند که ما امانتدار آن ها هستیم چه کسانی که در بورس بوده و یا خارج از بورس هستند، باید بتوانیم از سرمایه آن ها مراقبت کرده و سود مورد دلخواه را به آن ها برسانیم؛ در عین حال باید بتوانیم یک بنگاه اقتصادی سودده با بازدهی عالی در حوزه ICT باشیم و بتوانیم اقتصاد دیجیتال را در مخابرات ایران مهیا کنیم.

وی، تعامل با بخش خصوصی را از دیگر برنامه های مهم مخابرات دانسته و اظهار کرد: تعامل مناسب با بخش خصوصی از دیگر رویکردهای مهم ما محسوب می شود کمااینکه وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به این موضوع تاکید دارند، ما نیز سعی می کنیم این تعامل را علاوه بر بخش خصوصی با همه بخش ها برقرار کنیم و مبنای ما این‌ است که انشالله مخابرات ایران با تعامل با دیگران کارها را به پیش ببرد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-01 11:03

افزودن دیدگاه جدید