کد مطلب: 

206957
دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با سیتنا:

تمایل مدیریت جدید شرکت مخابرات به استفاده‌ی هر چه بیشتر از تولیدات داخلی کاملاً مشهود است

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: رویکردهای مهندس صدری از لحظه‌ی شروع بکار در شرکت مخابرات ایران و پیگیری‌های ایشان قابل تقدیر است. همین امروز از سندیکا خواستند که به شرکت‌های تولیدی که لیست تجهیزات آنان برایشان فرستاده شده پیام بدهم که با قوت به کار خود ادامه در مواردی که لازم به همکاری فنی و تائید نمونه محصولات می باشد مراتب را به شرکت مخابرات ایران برای اقدام اعلام نمائیم.
تمایل مدیریت جدید شرکت مخابرات به استفاده‌ی هر چه بیشتر از تولیدات داخلی کاملاً مشهود است

مهندس فرامرز رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون تعامل شرکت مخابرات ایران با سندیکای صنعت مخابرات ایران پس از تغییرات مدیریتی اخیر، گفت: پس از شروع بکار آقای مهندس صدری و طبق درخواست سندیکا برای دیدار با ایشان در اولین فرصت جلسه ای با حضور هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران در دفتر کار ایشان برگزار شد.

وی ادامه داد: در آن دیدار تمایل ایشان به استفاده‌ی هر چه بیشتر از تولیدات داخلی کاملاً مشهود بود، لذا علاوه بر بیان مطالب، وقت زیادی را برای چگونگی عملیاتی نمودن طرح ها گذاشتند. نتیجه‌ی این بحث آن شد که هر دو طرف راه حل ها و پیشنهادات خود را تهیه و جلسات تخصصی را برای برطرف نمودن کاستی ها و استفاده از فرصت ها ارائه نمایند.

رستگار خاطرنشان کرد: پیرو جلسه‌ی مذکور، مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از سندیکا خواستند که لیست تولیدات داخلی را به همراه سازندگان آن جهت بررسی و منظور نمودن در برنامه‌ی توسعه‌ی مخابرات در اختیارشان قرار دهیم که این کار توسط سندیکا انجام گرفت.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، در مورد مطالبات شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری از شرکت مخابرات هم گفت: در دیدار حضوری با مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران یکی از موضوعات مورد بحث نحوه‌ی پرداخت مطالبات شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی و مهندسی از جانب مخابرات ایران بود. مهندس صدری تاکید داشتند شرکت‌های تولیدی و پیمانکاران طراحی و اجرا عناصر اصلی در زنجیره‌ی تامین شرکت مخابرات ایران برای پیاده سازی برنامه‌ی توسعه‌ی شبکه می باشند لذا تا حد توان و در چند مرحله، منابع تامین و در اختیار این گروه از شرکتهای قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال این توافق، درخواستی از جانب سندیکا برای پرداخت بخشی از مطالبات در نیمه اول بهمن ماه و همچنین نیمه‌ی دوم اسفندماه به ایشان تسلیم گردید که مراحل اداری خود را طی می نماید و به موازات آن سندیکا از اعضای خود خواسته است که میزان مطالبات تائید شده‌ی خود را اعلام نمایند.

رستگار در پاسخ به این سوال سیتنا که سندیکا در مقابل حمایت‌های خود از اعضاء چه انتظاراتی از آنها دارد؟ گفت: اعضای تلاشگر سندیکا اعم از تولیدکننده و یا شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی با همکاری‌های صمیمانه‌ی خود در بخش مخابرات کشور و از همه مهمتر شرکت مخابرات ایران اعتمادسازی خوبی را به وجود آورده اند و همین امر باعث شده که فعالان این حوزه به عنوان اصلی ترین زنجیره‌ی تامین شرکت مخابرات نامبرده شوند. اقداماتی که سندیکا انجام می دهد به پشتوانه‌ی خدمات ارزنده ای است که اعضای آن برای مشتریان و کارفرمایان انجام می دهند.

وی ادامه داد: وقتی که تعاملات خوب بین سندیکا و مدیریت شرکت مخابرات ایران در حمایت از این فعالان شکل می گیرد به طور طبیعی امید در اعضاء تقویت و کارهای تحقیقاتی و تولیدی متحول می شود و البته ستاد سندیکا هم با حضور پررنگ خود در محافل تصمیم سازی و تصمیم گیری مانند وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مناسبت‌های مختلف با تبادل اطلاعات و ارائه راهبردها و برگزاری جلسات تخصصی اعضاء را برای حضور قوی‌تر در توسعه‌ی مخابرات یاری می دهد.

رستگار خاطرنشان کرد: این سندیکا  مطمئن است که در مقابل بهادادن و حمایت شرکت مخابرات ایران قادر خواهد بود خدمات ارزنده تری را به آن شرکت ارائه دهد. سندیکا معتقد است که توسعه‌ی صنعت و خدمات مخابرات در کشور با شکوفائی شرکت مخابرات ایران پیوند دارد لذا تمام تلاش ما ایجاد رونق در آن شرکت می باشد.

رستگار در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با سیتنا، تاکید کرد: هرچند که من و بسیاری از اعضای سندیکا از نوع نگاه و سوابق آقای مهندس صدری اطلاع داشتیم و با انتصاب ایشان به عنوان مدیرعامل بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور امیدوار شدیم، ولی این دغدغه وجود داشت که ایشان در شرکتی با یک دنیا برنامه‌ی توسعه ولی کسری منابع مالی چه سیاستی را اتخاذ خواهند نمود.

وی افزود: رویکردهای ایشان از لحظه‌ی شروع بکار در شرکت مخابرات ایران و پیگیری‌های ایشان قابل تقدیر است. همین امروز از سندیکا خواستند که به شرکت‌های تولیدی که لیست تجهیزات آنان برایشان فرستاده شده پیام بدهم که با قوت به کار خود ادامه در مواردی که لازم به همکاری فنی و تائید نمونه محصولات می باشد مراتب را به شرکت مخابرات ایران برای اقدام اعلام نمائیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-30 14:48

افزودن دیدگاه جدید