کد مطلب: 

206936

کمترین تعرفه‌ی مکالمه‌ی سیم‌کارت اعتباری برای کدام اپراتور است؟

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل و ترابردکنندگان به این اپراتور از مکالمه‌ی درون شبکه‌ی 499 ریال و برون شبکه‌ی 599 ریال در دقیقه بهره می‌برند.
کمترین تعرفه‌ی مکالمه‌ی سیم‌کارت اعتباری برای کدام اپراتور است؟

به گزارش خبرنگار سیتنا، از اواسط تیرماه، برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و از جمله ترابردکنندگان به شبکه‌ی رایتل، مکالمه‌ی درون و برون شبکه با پایین‌ترین تعرفه در کل کشور به قیمت 299 ریال در دقیقه میسر شده است، در همین حال مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل و ترابردکنندگان به این اپراتور هم از مکالمه‌ی درون شبکه‌ی 499 ریال و برون شبکه‌ی 599 ریال در دقیقه بهره مند شده اند.

در همین حال، روابط عمومی رایتل هم خبر داد: تماس صوتی درون شبکه این اپراتور برای سیم‌کارت‌های اعتباری از دقیقه‌ای 620 به دقیقه‌ای 499 ریال کاهش یافت همچنین تعرفه تماس صوتی برون شبکه از دقیقه‌ای 852 به دقیقه‌ای 599 ریال رسید.

گفتنی است؛ این تعرفه پایین‌ترین تعرفه تماس صوتی سیم‌کارت اعتباری است و علاوه بر مشترکین اعتباری این اپراتور، برای آن دسته از افرادی که به شبکه رایتل ترابرد کرده اند و یا در آینده مراحل ترابرد خود را تکمیل کنند، لحاظ خواهد شد.

با این کاهش تعرفه، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل می‌توانند با اپراتورهای دیگر با پرداخت 599 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کنند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این نیز رایتل با ارایه‌ی تعرفه‌ی دقیقه‌ای 852 ریال برای مکالمه‌ی برون شبکه‌ی مشترکین خطوط اعتباری، ارایه‌دهنده‌ی پایین‌ترین نرخ تعرفه‌ی مکالمه بوده است.

اطلاعات بیشتر در rightel.ir/basic-tariff

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-30 09:54

افزودن دیدگاه جدید