کد مطلب: 

206914

اسماعیلی، مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی رگولاتوری شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حکمی حامدرضا اسماعیلی را به عنوان مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون رگولاتوری منصوب کرد.
اسماعیلی، مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی رگولاتوری شد

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی در مراسم معارفه و تودیع مدیران روابط عمومی قبلی و فعلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به جایگاه ویژه رگولاتوری، گفت: رگولاتوری نهاد واسط بین حاکمیت و بخش خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که از یکسو با انتظارات مردم برای پاسخگوئی و دفاع از حقوقشان مواجه است، از سوی دیگر بخش خصوصی انتظار دارد این نهاد با تنظیم بازار و ایجاد رابطه موثر بین دولت و بخش خصوصی زمینه تسهیل در حوزه کسب و کارشان را فراهم کند و همچنین پاسخگوی انتظارات دولت در توسعه زیرساخت‌ها و ارایه سرویسهای مناسب به جامعه باشد.

وی افزود: این موقعیت و ایجاد نقطه تعادل بین این انتظارات مسئولیت سنگینی است و به همان نسبت مسئولیت مدیرکلی دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون در ایجاد تعامل مطلوب، حضور موثر و پویا در رسانه‌ها و فراهم کردن زمینه تدوین مقررات مناسب در حوزه ICT، دشوار است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ضمن قدردانی از تلاشهای جهانگیر اسدی مدیرکل سابق دفتر ریاست و روابط عمومی این سازمان وی را به عنوان مشاور امور اجرایی معاونت نظارت و اعمال مقررات این سازمان منصوب کرد.

حامدرضا اسماعیلی پیش از این مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-29 14:00

افزودن دیدگاه جدید