کد مطلب: 

206859

همکاری شرکت‌های مخابرات و پست در کسب‌وکارهای سرویس‌های باندل

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به زمینه های گسترده همکاری شرکت ملی پست و شرکت مخابرات، اظهار کرد: در مورد کارگزاران روستایی، امکان همکاری با مجموعه شرکت پست وجود دارد، به نحوی که از ظرفیت کاری این همکاران در دفاتر ارائه خدمات پستی در سراسر کشور استفاده شود.
همکاری شرکت‌های مخابرات و پست در کسب‌وکارهای سرویس‌های باندل

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در دیدار با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت ملی پست با اشاره به زمینه های همکاری مخابرات و پست در ارائه قبوض و ارائه خدمات در دفاتر پستی، افزود: آمادگی داریم تا با طراحی مدل کسب و کار در بخش ارائه سرویس های باندل به منظور ایجاد ظرفیت اقتصادی و ارزش افزوده همکاری کنیم.

صدری با اشاره به سرویس محور بودن هر دو شرکت خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیکی حوزه فعالیت، امکان گسترش همکاری ها، بیش از پیش وجود دارد.

وی افزود: ارائه سرویس های  مربوط به مشتریان مخابرات از طریق دفاتر پستی و امکان استفاده از ظرفیت بانک اطلاعاتی کدهای پستی در حوزه تلفن ثابت از زمینه های همکاری پیش رو است.

مدیرعامل شرکت مخابرات یادآور شد: آمادگی داریم تمام نیازهای ارتباطی شرکت ملی پست را در تمام بخش ها برآورده سازیم، به نحوی که تعامل دو سویه دو شرکت تا چند برابر وضعیت فعلی افزایش یابد.

اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پست نیز در این دیدار با اشاره به همکاری های فی مابین دو شرکت تاکنون، بر افزایش این همکاری ها با توجه به نقش ویژه مخابرات در کشور و نفوذ ICT در سطوح مختلف صنعت و اشتغال تاکید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-27 15:58

افزودن دیدگاه جدید