کد مطلب: 

206854

همکاری شرکت مخابرات با سازمان نصر برای خدمات نرم‌افزاری و سخت افزاری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان یک رابط مهم بین مخابرات و بخش خصوصی عمل می کند گفت: در مورد دریافت خدمات نرم افزاری و سخت افزاری و حمایت از تولید محتوای داخلی، به منظور گسترش بازار ICT آماده همکاری با این سازمان هستیم.
همکاری شرکت مخابرات با سازمان نصر برای خدمات نرم‌افزاری و سخت افزاری

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری در دیدار با مدیران و اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، ضمن اعلام مطلب فوق خاطر نشان کرد: با توجه به کمیته ها و کمیسیون های مختلف  در نظام صنفی، این سازمان می تواند شرکت های فعال را در حوزه سخت افزار و نرم افزار به شرکت مخابرات ایران معرفی نماید.

وی افزود: با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی وتولید داخل، در حوزه محتوا  همکاری با استارتاپ ها، حمایت از صنایع دانش بنیان و همچنین برقراری دوره های آموزشی در مباحث رایانه ای و امنیت شبکه می توانیم با سازمان نظام صنفی رایانه ای به صورت نظام مند همکاری کنیم.

سید مجید صدری تاکید کرد: شرکت مخابرات به عنوان شرکتی که وظیفه اقتصادی و منافع ملی را در کنار هم پیگیری می کند، به منظور ارائه سرویس مناسب به حمایت و توان تمام بخش های موثر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله سازمان نظام صنفی رایانه ای نیازمند است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد:  همکاری با سازمان نظام صنفی به عنوان متولی صنف رایانه، می تواند در گسترده تر کردن این بازار و رسیدن به یک تعامل نظام مند و هم افزا با بخش خصوصی و افزایش کیفیت خدمات عمل کند.

اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز در این دیدار با بیان اینکه این سازمان بزرگترین تشکل خصوصی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور است تصریح کردند: تنوع فعالیت ها و توانایی بخش خصوصی در سازمان نظام صنفی رایانه ای مجموعا موجب تحقق اقتصاد دیجیتال  از جمله  تجارت الکترونیک، نشردیجیتال وامنیت اطلاعات است که در این مسیر با یک استراتژی مشخص با شرکت مخابرات ایران همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-27 14:06

افزودن دیدگاه جدید