کد مطلب: 

206828

نقش کلیدی شرکت مخابرات در تحقق زیرساخت شبکه‌ی ملی اطلاعات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: بازار ارتباطات کشور دگرگون شده و با ورود استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، حجم ترافیک مصرفی مشتریان چند برابر شده است که شرکت مخابرات ایران با توجه به گستردگی حوزه فعالیت خود و تعامل مناسب با این اپراتورها، می تواند در بازار رو به رشد ارتباطات نقش کلیدی خود را ایفا نماید.
نقش شرکت مخابرات در تحقق زیرساخت شبکه‌ی ملی اطلاعات

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، در دیدار با مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ضمن اشاره به نقش حاکمیتی شرکت ارتباطات زیرساخت در مجموعه ارتباطی کشور، خاطرنشان کرد: افزایش ترافیک داخلی و حمایت از تولید محتوای فاخر در حوزه نشر دیجیتال علاوه بر تحقق زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات، موجب کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان و اپراتورها خواهد شد.

صدری افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از عناصر مهم تحقق دولت الکترونیک و شبکه ملی ارتباطات، تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی را به یک چهارم کاهش داده و از تولید کنندگان محتوای داخلی با تخصیص پهنای باند و امکانات مورد نیاز حمایت می کند.

دکتر صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت نیز با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران درتامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان، تاکید کرد: به منظور افزایش حجم بازار ارتباطات کشور از شرکت مخابرات ایران که نقش مهمی در تحقق زیرساخت شبکه ملی اطلاعات دارد حمایت می کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-27 08:56

افزودن دیدگاه جدید