کد مطلب: 

206747
روحانی در گفت‌و گوی زنده تلویزیونی:

دست مان روی دکمه فیلترینگ رفت، اما نگذاشتیم دائم شود/ برای حفظ این فضای مجازی، دولت خیلی زجر کشید

رئیس‌جمهور، گفت: اگر این فضا برای چند روزی محدود شد برخی در اذهانشان این بود که این بهانه‌ای بوده است که این فضا را برای همیشه ببندیم اما این گونه نیست.
دست مان روی دکمه فیلترینگ رفت، اما نگذاشتیم دائم شود/ برای حفظ این فضای مجازی، دولت خیلی زجر کشید

به گزارش سیتنا، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در بخشی از گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم در دولت دوازدهم و در واکنش به سخنان مجری برنامه مبنی بر اینکه شما گفته بودید دست وزیر روی دکمه فیلترینگ نمی‌رود اما رفت، گفت: اگر این فضا برای چند روزی محدود شد برخی در اذهانشان این بود که این بهانه‌ای بوده است که این فضا را برای همیشه ببندیم اما این گونه نیست. هرچیزی ممکن است در یک مقطعی به دلیل اضطرار انجام شود اما مهم این است که دائمی نشود. البته که باید از اخلاق و ایمان مردم هم در این زمینه حفاظت شود.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه محدودیت‌های اعمال شده در فضای مجازی از سویی و استفاده اکثر مسوولان از این فضا از سوی دیگر و تناقض این وضعیت اظهار کرد: اشکال شما به نظر من اشکال واردی است و ما در حد توانمان در دستگاه مجریه تلاش خود را انجام داده‌ایم که این فضا برای مردم بازتر باشد البته برخی از این فضاها قبل از دولت یازدهم بسته شده و کلید دولت یازدهم که نتوانست آن را باز کند اما امیدواریم کلید دولت دوازدهم بتواند این کار را بکند. البته شما می‌دانید که این دولت چه رنج‌هایی برای این فضا و حفظ آن برای مردم کشیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-23 11:41

افزودن دیدگاه جدید