کد مطلب: 

206702

حمایت شرکت مخابرات ایران از تولیدات داخلی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در دیدار با مدیران اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به حمایت شرکت مخابرات از تولیدات داخلی و صنایع دانش بنیان در کشور گفت: استفاده از ظرفیت گسترده بخش خصوصی و تحقق اشتغال زایی در بخش ICT از اولویت های مهم شرکت مخابرات ایران است.
حمایت شرکت مخابرات ایران از تولیدات داخلی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این دیدار که امروز دوشنبه  دوم بهمن‌ماه برگزار شد، افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی و درون زا، با همکاری بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، آمادگی داریم تمام نیازهای ارتباطی این بخش را با جدیدترین نسل های فناوری ثابت و سیار فراهم کنیم.

وی افزود: در این مسیر استفاده از ظرفیت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران به عنوان یکی از نهادهای مهم حوزه  ICT کشور مهم و تعیین کننده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: در تامین تجهیزات و زنجیره تامین به دنبال استفاده از توان شرکت های فعال داخلی هسیتم  و اولویت شرکت مخابرات ایران ، حمایت از اشتغالزایی بخش ICT با تکیه بر توان بومی است.

سیدمهدی میرمهدی، رئیس هیات مدیره اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران نیز در این دیدار با  تشریح سرفصل های فعالیت اتحادیه فناوران رایانه اظهار کرد: حمایت شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور از تولیدات داخلی و صنایع فناوری و رایانه ای در کشور، نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه بخش خصوصی ICT ایفا خواهد نمود.

وی افزود: آمادگی داریم تا در بخش های مختلف فعالیت اتحادیه از جمله تامین تجهیزات و خدمات نرم افزاری با شرکت مخابرات ایران همکاری کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-22 13:16

افزودن دیدگاه جدید