کد مطلب: 

206618

تأکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر تعامل روزافزون اپراتورهای ارتباطی کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اشاره به لزوم تعامل روزافزون اپراتورهای ارتباطی کشور، تأکید کرد: نتیجه‌ی تعامل اپراتورها به سود مشتریان و موجب گسترش بازار ICT است.
تأکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر تعامل روزافزون اپراتورهای ارتباطی کشور

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در این دیدار صمیمانه که امروز یکشنبه یکم بهمن‌ماه با همکاران سابق ایشان در شرکت رایتل برگزار شد، خاطرنشان کرد: اکنون‌که شرکت رایتل را ترک کرده‌ایم وضعیت توسعه و سوددهی شرکت نسبت به چهار سال گذشته در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.

وی افزود: این توسعه نتیجه زحمات تمام کارکنان و مدیران شرکت رایتل در سالهای گذشته بود که منجر به پیشرفت شرکت رایتل شده است.

دکتر پاکروان رئیس هیات مدیره شرکت رایتل نیز با اشاره به تلاش بی‌وقفه تیم مدیریتی مهندس صدری در شرکت رایتل گفت: رایتل نسبت به دو اپراتور دیگر جوان‌تر بوده و شرایط رقابتی دشوارتری را تجربه کرده است.

وی افزود: امیدواریم حضور مهندس صدری در شرکت مخابرات ایران آغازگر دور جدیدی از همکاری‌های دو اپراتور مهم کشور باشد.

ساسان جباری عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این دیدار با اشاره به دوران فعالیت در شرکت رایتل گفت: جوان‌گرایی نیروها در عین هدایت و راهبری پرسنل و همچنین تکیه‌بر ظرفیت‌های کارشناسی از مهم‌ترین رویکردهای مدیران در شرکت رایتل بود.

جباری همچنین اضافه کرد قطعاً تجارب موفق رایتل در نمایی برجسته‌تر در شرکت مخابرات ایران نیز ادامه و تعالی پیدا خواهد کرد.

در ادامه این نشست صمیمانه مدیران ارشد شرکت رایتل دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره تجربیات دوران همکاری در رایتل و همچنین نحوه همکاری دو اپراتور ارتباطی کشور مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-21 18:05

افزودن دیدگاه جدید