کد مطلب: 

206593
یزدانیان در ارتباط ویدئو‌کنفرانس با مدیران کل ICT استان‌ها، تاکید کرد:

آغاز حرکت شتابان استان‌ها برای توسعه‌ی زیرساخت‌ های آموزش مهارتی ICT

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، در ارتباط ویدئو‌کنفرانس با مدیران کل ICT استان‌ها، بر آغاز حرکت شتابان استان‌ها برای توسعه‌ی زیرساخت‌های آموزش مهارتی ICT تاکید کرد.
آغاز حرکت شتابان استان‌ها برای توسعه‌ی زیرساخت‌های آموزش مهارتی ICT

دکتر وحید یزدانیان، رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برگزاری جلسه‌ی ویدئو کنفرانس امروز یکشنبه (اول بهمن ماه 96) با مدیران کل ICT ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها، توضیح داد: این جلسه با دعوت آقای دکتر دهدشتی، معاون محترم امور مجلس، دولت و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و در این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات 30 استان کشور ارتباطات برقرار شد.

وی ادامه داد: نظر به حکم جناب آقای آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بنده به عنوان مجری تامین زیرساخت های آموزش مهارتی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور، بنده در این جلسه اهمیت طرح را برای مدیران کل ICT استان‌ها توضیح دادم و تاکید کردم که این طرح باید با هماهنگی فی مابین مدیران کل ICT استان ها و مدیران کل استانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شود.

یزدانیان خاطرنشان کرد: در این جلسه مطرح شد که ما باید تا یک سال آینده در تمام استان های کشور مراکز آموزشی فعال داشته باشیم که آموزش مهارتی بخش ICT را به علاقه مندان ارائه کنند و همین طور تاکید شد که ما هدفمان صرفا تربیت نیروی ماهر بدون توجه به اشتغال نیست، به همین دلیل از مدیران درخواست کردم که با بخش خصوصی در استان ها ارتباط برقرار کنند و نیازهای آموزشی آن ها و پتانسیل استان را استخراج کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا از مدیران ICT استان ها درخواست کردم که بر اساس آمایشی که انجام می شود ما نسبت به تربیت نیروی ماهر اقدام کنیم که این نیرو بتواند جذب بازار کار شود.

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، تاکید کرد: استان ها بسیار استقبال کردند و قول مساعد دادند که همکاری گسترده ای را با ما انجام دهند و قرار شد حداکثر طی یک هفته تا 10 روز آینده ارتباطشان با ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان ها برقرار شود و با هم هماهنگ شوند و طرح های خودشان را در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت های آموزش مهارتی ICT کشور برای ما ارسال کنند.

یزدانیان گفت: ما به طور متناوت با این مدیران در ارتباط خواهیم بود و از ظرفیت آنها برای اجرای طرح استفاده خواهیم کرد.

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، خاطرنشان کرد: در ادامه‌ی جلسه سوالات مطرح و پاسخ داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-21 12:10

افزودن دیدگاه جدید