کد مطلب: 

206530
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

آقای فرهنگ گزینه‌ی سهامدار عمده برای مدیرعاملی همراه اول بود و نه گزینه‌ی دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: آقای فرهنگ به عنوان نماینده‌ی وزارت ارتباطات و گزینه‌ی دولت در همراه اول معرفی نشده‌اند. سهامدار عمده ایشان را معرفی کرده و طبیعتاً این مساله چارچوبی دارد و بر اساس تفاهم سهامداران است.
آقای فرهنگ گزینه‌ی سهامدار عمده برای مدیرعاملی همراه اول بود و نه گزینه‌ی دولت

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی از گفت‌وگو با ایسکانیوز در خصوص اینکه آیا حمید فرهنگ گزینه‌ی دولت برای مدیرعاملی همراه اول بوده است؟ گفت: آقای فرهنگ به عنوان نماینده‌ی وزارت ارتباطات و گزینه‌ی دولت در آنجا معرفی نشده‌اند. سهامدار عمده ایشان را معرفی کرده و طبیعتاً این مساله چارچوبی است که تفاهم سهامداران است.

وی افزود: اینکه برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها نوشتند آقای فرهنگ گزینه‌ی وزارت ارتباطات برای همراه اول بوده این مطلب درستی نیست، ما آقای فرهنگ را معرفی نکردیم.

آذری جهرمی گفت: در جمع سهامداران که جلسه گذاشتیم ما به پیشنهاد سهامدار احترام گذاشتیم.

وی با اشاره به خواست سهامداران مبنی بر جوان‌گرایی در مدیریت شرکت همراه اول، افزود: سهامداران عمده نگاهشان بر این بود که ما می‌خواهیم در مدیریت فضای ارتباطی کشور جوان‌گرایی کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: دو عضو هیات‌ مدیره در مجموعه همراه اول داریم که از ترکیب یک جوان و یک نفر با تجربه استفاده کردیم. نمایندگان ما در همراه اول نماینده‌ی سهام عدالت و نماینده دولت هستند. آقای تراکمه که از نیروهای باسابقه مخابراتی بودند و آقای غیناقی که مدیرکل فروش همراه اول بودند و ما از مجموعه‌ی صنعت استفاده کردیم.

وی افزود: از این فرمتی که سهامداران برای جوان‌گرایی مدیریت مطرح کردند استقبال کردیم و این چارچوب خوبی بود، اما این که آقای فرهنگ را ما معرفی کرده باشیم خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-20 16:24

افزودن دیدگاه جدید