کد مطلب: 

206424

رشد 23 برابری درآمد ماهیانه‌ی رایتل طی چهار سال مدیریت صدری

مجید صدری، مدیرعامل سابق رایتل تاکید کرد: در مدت این چهار سال توانستیم دستاوردهای مهمی در شرکت رایتل داشته باشیم، از مهمترین آنها می توان چهار برابر شدن تعداد سایت های نسل سوم و چهارم، 21 برابر شدن مشترکین فعال و نیز رشد 23 برابری درامد ماهیانه شرکت رایتل و همچنین راه اندازی رومینگ ملی نام برد، هدف اصلی ما در طول این مدت توسعه شبکه، بهبود رضایت مشتری و ارتقای کیفیت خدمات بود.
رشد 23 برابری درآمد ماهیانه‌ی رایتل طی چهار سال مدیریت صدری

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل سابق رایتل که به تازگی عهده دار مسوولیت مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران شده است، با انتشار عکس تقدیرنامه‌ی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی، در اینستاگرامش نوشت:

"این عکس تصویر تقدیرنامه دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بنده ، به خاطر حضور چهار سال و اندی در شرکت رایتل می باشد.
همانطور که مستحضرید سهام شرکت رایتل به طور کامل متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) وابسته به وزارت رفاه می باشد، در مدت این چهار سال با کمک های بی دریغ جناب آقای دکتر ربیعی و قائم مقام محترم ایشان دکتر فیروزآبادی، توانستیم دستاوردهای مهمی در شرکت رایتل داشته باشیم، از مهمترین آنها می توان چهار برابر شدن تعداد سایت های نسل سوم و چهارم، 21 برابر شدن مشترکین فعال و نیز رشد 23 برابری درامد ماهیانه شرکت رایتل و همچنین راه اندازی رومینگ ملی نام برد، هدف اصلی ما در طول این مدت توسعه شبکه، بهبود رضایت مشتری و ارتقای کیفیت خدمات بود.
امیدوارم تا شرکت رایتل بتواند به رشد صعودی خود ادامه دهد. از تمام پرسنل محترم شرکت رایتل و نیز مدیران شستا و سازمان تامین اجتماعی و وزارت رفاه برای چهار سال همدلی و همیاری با بنده کمال تشکر را دارم بی شک بدون کمک های آنان دستیابی به این اهداف غیر ممکن بود و نیز همچنان خود را بخشی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی می دانم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-19 21:37

افزودن دیدگاه جدید