کد مطلب: 

206340
خبرهای خوش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کسب و کارهای نوپا و توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال؛

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی دو سال برای تامین مالی کسب و کارهای نوپا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: با تصمیم هیات دولت از این پس دستگاه‌های دولتی در صورت وجود اختلاف با کسب و کارهای نوپا، قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی؛ مراتب را در کمیته‌ای با مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور و عضویت وزارت ارتباطات، کار و نیز معاونت علمی طرح و در صورت تایید اقدام می کنند.
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی دو سال برای تامین مالی کسب و کارهای نوپا

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در اینستاگرامش نوشت:

"پس از موانعی که در چند روز اخیر برای برخی بنگاههای کاریابی بوجود آمد؛ با تصمیم هیات دولت از این پس دستگاه‌های دولتی در صورت وجود اختلاف با کسب و کارهای نوپا، قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی؛ مراتب را در کمیته‌ای با مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور و عضویت وزارت ارتباطات، کار و نیز معاونت علمی طرح و در صورت تایید اقدام می کنند.

همچنین پس از استماع گزارش دبیر شورای عالی فضای مجازی در دولت، مصوب شد که وزارت ارتباطات با تشکیل کارگروهی مرکب از وزاری اقتصادی دولت، معاونت علمی و با حضور مرکز ملی فضای مجازی، ظرف یک ماه سند استراتژی جمهوری اسلامی ایران در توسعه اقتصاد دیجیتال را تهیه و برای تصویب به دولت ارائه نماید.

با پیشنهاد وزیر ارتباطات و تایید رئیس جمهور برای توسعه اشتغال جوانان؛ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی دو سال برای تامین مالی کسب و کارهای نوپا و توسعه لایه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات تخصیص داده شد. دستورالعمل این مصوبه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و معاون علمی در سه هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-17 13:17

افزودن دیدگاه جدید