کد مطلب: 

206336
در پیام مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران؛

حمایت از تولید داخل و صنایع از اهم برنامه‌های شرکت مخابرات خواهد بود

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: توجه به اهمیتِ شرکت‌های نوپا، و تلاش برای فعال‌تر شدن بخش خصوصی مرتبط با شرکت به‌عنوانِ شرکای مهم تجاری، و نیز، حمایت از تولید داخلی و صنایع از اهم برنامه‌ها در این زمینه خواهد بود.
حمایت از تولید داخل و صنایع از اهم برنامه‌های شرکت مخابرات خواهد بود

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در پیامی که در خروجی سایت شرکت مخابرات ایران قرار گرفته، نوشته است:

"اینک که به فضل الهی مسوولیت خطیر مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران را به عهده گرفتم، ضمن تشکر از زحمات جناب آقای دکتر سرائیان در طول نزدیک به دو سال اداره شرکت مخابرات ایران و به ویژه طراحی و اجرای ره‌نگاشت پنج‌سالۀ تحول و توسعه؛ همچنین با قدردانی از اطمینانِ هیئت‌مدیره محترم در واگذاری مسئولیت مدیرعاملی شرکت، از پیشگاه الهی مسئلت می‌کنم توان لازم را برای خدمت به تمامی ذی‌نفعان این شرکتِ مهم و زیربنایی کشور به این‌جانب عطا فرماید و برای تحقق این وظیفۀ مهم، تمامی عزیزان را، از هیئت‌مدیره، مدیران، کارشناسان و کارکنان و سهامداران محترم به یاری می‌طلبم.

شرکت مخابرات ایران در طول بیش از شش دهه حیات خویش منشأ خدمات و تحولات بسیاری در حوزۀ ارتباطات مخابراتی، به‌طور مستقیم، و سایر حوزه‌های سیاسی، مذهبی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به‌طور غیرمستقیم بوده است و شایسته است که پرقدرت‌تر و استوارتر از قبل به این نقش راهبردی خویش ادامه دهد.

به پشتوانۀ همان سابقۀ درخشان پیش‌گفته، این شرکت ذخیرۀ عظیمی از دانش و تجربه را در قالب سرمایۀ انسانی متخصص خویش داراست. بر خود فرض می‌دانم شرایطی فراهم آورم که این ذخیرۀ عظیم بیش از گذشته در خدمت شرکت و اهداف بلند آن قرار گیرد. طبیعی است که بهرۀ حاصل از این امر به‌طور هم‌زمان و متقابل هم به شرکت و هم به سرمایه انسانی آن خواهد رسید.

بخشی از این ذخیره در وجود بازنشستگان شرکت تبلور یافته است. تجربیات ارزشمند این عزیزان می‌تواند سرلوحۀ اقدامات آتی قرار گیرد. البته، توجه به نیروهای انسانی باسابقه‌تر، به معنای نادیده گرفتن جوانان نیست و نخواهد بود. به‌ویژه در حوزه‌ای دائماً رو به تحول مثل فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و با توجه به تغییرات شتابان دانش و نوآوری در این حوزه که با روحیه و ساختار فکری و ذهنی جوانان سازگارتر است. ازاین‌رو، ضمن توجه به بهره‌مندی از توان علمی و تجربه نیروهای انسانی باسابقه‌تر، جلب مشارکت جوانان را نیز سرلوحه کار خویش قرار خواهیم داد.

حوزۀ فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، حوزه‌ای بسیار غنی و مهم است. بی‌شک، اگر قرار باشد حوزه یا حوزه‌هایی از درآمدزایی جانشین درآمدهای نفتی شود، حوزه آی‌سی‌تی اگر اولویت اول نباشد یکی از اولین اولویت‌ها خواهد بود. شرکت مخابرات ایران نیز به‌عنوان اولین، بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین اپراتور مخابراتی کشور، توسعۀ خدمات در این حوزه را سرلوحه کار خویش قرار خواهد داد. توجه به اهمیتِ شرکت‌های نوپا، و تلاش برای فعال‌تر شدن بخش خصوصی مرتبط با شرکت به‌عنوانِ شرکای مهم تجاری، و نیز، حمایت از تولید داخلی و صنایع از اهم برنامه‌ها در این زمینه خواهد بود.

بالاخره آن‌که، به اعتقاد ما، توان و دانش این شرکت نبایستی به درون مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان ایران محدود شود. شرکت مخابرات ایران قادر است پروژه‌های مخابراتی را در منطقه و سایر نقاط جهان هدایت کند. توجه به افق این توانایی می‌تواند برای شرکت و ذی‌نفعان آن منشأ برکات فراوانی شود. لذا، بسط ارتباطات بین‌المللی در برنامه فعالیت‌ها قرار می‌گیرد. این رویکرد، منویات مقام معظم رهبری را در تحقق اقتصاد مقاومتی جامه عمل می‌پوشاند و اقدامی مؤثر در خودکفایی ملی و تولید اشتغال در کشور خواهد بود.

در خاتمه، یک‌بار دیگر از اعتماد هیئت‌مدیره محترم برای واگذاری این وظیفۀ سنگین سپاسگزارم و همه همکاران عزیز را برای نیل به موفقیت در انجام آن به یاری دعوت می‌کنم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-17 11:50

افزودن دیدگاه جدید