کد مطلب: 

206322

اولویت‌های "مجید صدری" مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

"اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران، ارتقاى کیفیت خدمات به مردم عزیز، جلب رضایت سهامداران محترم و اجراى منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم تدبیر و امید در راستاى اهداف اقتصاد مقاومتى می باشد".
اولویت‌های "مجید صدری" مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، در اولین پست اینستاگرامی اش در جایگاه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نوشت:

امام کاظم (ع) می فرمایند: همانا مهر قبولی اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا هیچ عملی از شما پذیرفته نمی شود.
این بار خداوند به بنده توفیق عنایت کرد تا در جایگاه مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران بتوانم در جهت خدمت به مردم و اعتلای کشورم گام بردارم. امیدوارم بتوانم پاسخگوی خون شهدا و کسانی که برای این مرز و بوم جان خود را فدا کردند، باشم. اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران، ارتقاى کیفیت خدمات به مردم عزیز، جلب رضایت سهامداران محترم و اجراى منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم تدبیر و امید در راستاى اهداف اقتصاد مقاومتى می باشد. بی شک دعای خیرتان و پیشنهاداتتان به من برای پیمودن این مسیر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-16 19:25

دیدگاه‌ها

تصویر پویان صدر
با سلام و عرض ادب : خدای را شاکریم در شروع بکار حضرتعالی به عنوان مدیر محترم ارشد مخابرات ایران اشاره ای نمودید به دغدغه اصلی سرمایه واقعی شرکت که همان نیروی انسانی می باشد . حال به نظر بنده حقیر در راستای سیاست های کاری اولیه حضرتعالی نگاه عمیق و کارشناسی شده به امنیت شغلی مجموعه همکاران در تمامی رده ها و همگون سازی نگاه واقعی مدیران محترم مناطق به موضوعات مختلف شرکت و تناسب سازی جایگاه پست های مدیریتی با تخصص همراه با تعهد و . . . از جمله مواردی است که نیاز به بازسازی در شرکت دارد در جهت رسیدن به آن اقتصاد مقاومتی که دغدغه اصلی مقام عظمای ولایت می باشد . با تشکر
ارسال شده توسط پویان صدر در 27 دى 96 - 07:25

افزودن دیدگاه جدید