کد مطلب: 

206320

"بدرقه‌ی خاص، پس از دوازده سال برج نشینی همراه اول"

"کارنامه‌ی مدیریت مهندس صدوقی طی دوازده سال نشستن بر کرسی مدیرعاملی همراه اول قابل دفاع خواهد بود و زمانی که در راهروها و اطاق های برج همراه یا ساختمان های ناک قدم بکذاری شادابی و تکاپو در چهره‌ی اکثر کارشناسان و مدیران قابل رؤیت بود، امری که در ساختمان های مخابرات به ندرت دیده می شود".
بدرقه‌ی خاص پی از دوازده سال برج نشینی همراه اول

به گزارش سیتنا، مهندس "شهاب فرهادی" کارشناس ارتباطات سیار استان همدان، در یادداشت ارسالی برای سیتنا نوشت:

"امروز در حالی شاهد مراسم تودیع و معارفه در دو شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار بودیم که حوزه‌ی ICT با یکی از خاص ترین مدیران خود خداحافظی کرد و به رغم اکثر تودیع ها، غالب کارکنان، مدیران ایشان و مدیران دیگر حوزه های مخابراتی و شاید مشترکین و سهامدارانی که حرفه ای اخبار مخابرات را دنبال می کنند، به نیکی، مهندس صدوقی را پس از دوازده سال بدرقه کردند.

پیشرو ماندن در عرصه رقابتی سنگین با اپراتور خصوصی تر که تجربه‌ی بین المللی دارد، در حالی که در اکثر مدل های مشابه در بسیاری از کشورها اپراتور شبه دولتی بازنده بوده است، کاری بس سخت و ناممکن به نظر می رسد. شاخص های ارائه شده توسط نهادهای ذی ربط حاکی از سهم بازار بیشتر، پوشش جغرافیایی کامل تر، میزان ترافیک دیتا و صوت بیشتر همراه اول نسبت به دیگر اپراتورها دارد. پیروزی در طرح ترابردپذیری نیز نشاندهنده اعتماد و وفاداری مشترکین به اپراتور اول کشور تلقی شد. برتری پیاپی در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز بیانگر این بود که مهندس صدوقی مراقب همه چیز بوده است.

اما مرتبط کردن همه‌ی موفقیت های شرکت بزرگی مثل همراه اول به یک شخص چندان معقول نیست. بهتر است اینگونه بیان کنیم که مهندس صدوقی با انتخاب های درست و اخذ تصمیمات بعضا جسورانه برتری بزرگترین اپراتور کشور را حفظ کرد.

انتخاب معاون فنی ۳۷ ساله و خوشفکر در کنار مشاورانی خوشنام، با تجربه و عملگرا، ایجاد شرکت نقش اول کیفیت از بدنه‌ی فنی شرکت و مدیری که در زمان انتخاب هنوز چهل سال نداشت، برای امکان سرعت بخشیدن به توسعه و بهبود نگهداری به گونه ای که ناک رکورد راه اندازی دو هزار سایت در هفته را در کارنامه دارد. خرید و تامین تجهیزات منطقی به گونه ای که سرویس ها همزمان با توسعه شبکه در اختیار مشترکین قرار گرفته است و حضور موثر در اذهان عمومی با تیمی حرفه ای در روابط عمومی تحت مدیریت جوانی سی و چند ساله و خوشرو و .... را می توان از دلایل موفقیت همراه اول دانست.

از این دست تصمیمات بحث برانگیز که به نتیجه‌ی مطلوب منجر شده اند بسیار است و البته بی شک شکست هایی هم وجود داشته است، اما  کارنامه‌ی مدیریت مهندس صدوقی طی دوازده سال نشستن بر کرسی مدیرعاملی همراه اول قابل دفاع خواهد بود و زمانی که در راهروها و اطاق های برج همراه یا ساختمان های ناک قدم بکذاری شادابی و تکاپو در چهره‌ی اکثر کارشناسان و مدیران  قابل رؤیت بود، امری که در ساختمان های مخابرات به ندرت قابل رویت است.

امیدواریم که مدیران جدید که امروز در هر دو شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار معارفه شدند این کارنامه را با تکیه‌ی بیشتر بر نیروهای جوان بهبود بخشند".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.3 (16 رای)
سیتنا 5
2018-01-16 18:52

دیدگاه‌ها

تصویر مجید اسدی
اینکه مدیری موفق کنار گذاشته میشود و مدیری جدید پا به عرصه میگذارد بی شک حرکتی هوشمندانه خواهد بود چنانچه کارنامه مدیر جدید را درخشان و پربار بدایم. شخصا معتقدم تواناترین مدیر در عرصه مخابرات برای سبکان داری کشتی بزرگ همراه اول انخاب شده است. ایشان نیز کارنامه ای پربار دارند و از سوی دیگر جوان و جسور و پرانرژی هستند. به عقیده من این حرکت همراه اول قطعا از روی هوشمندی بوده است. و باید در آینده منتظر درخشش بیشتر همراه اول باشیم.
ارسال شده توسط مجید اسدی در 27 دى 96 - 12:45

افزودن دیدگاه جدید