کد مطلب: 

206314
مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران:

توجه به سرمایه انسانی، مهم‌ترین اولویت مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، گفت: توجه به سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به عنوان شاخص‌ترین پیشران توسعه سازمانی به خصوص در شرکت‌های فناوری، از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران جدید این شرکت است.
توجه به سرمایه انسانی، مهم‌ترین اولویت مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار، گفت: «خانواده مخابرات ایران از قدیمی ترین مجموعه های اقتصادی کشور است که فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی متخصص آن همواره زبانزد تمام سازمان ها می باشد.

وی افزود: توسعه کمی و کیفی و مشتری مداری از دیگر اولویت های مدیریت جدید شرکت است، به نحوی که با ادامه مسیر توسعه، ضمن حفظ سهم بازار کنونی به دنبال افزایش آن در بازار متکثر ICT  کشور هستیم.

صدری خاطر نشان کرد: تعامل سازنده‌ی درون سازمانی و برون سازمانی با بازیگران حوزه آی سی تی از مهم ترین رئوس فعالیت ها خواهد بود، یعنی دیگر بازیگران حوزه ارتباطات، نه به عنوان رقیب، بلکه به عنوان همکار و همیار مجموعه مخابرات ایران در حوزه ارائه سرویس هستند.

مهندس صدری در پایان با تشکر از سهامداران شرکت مخابرات ایران در اعتماد به مدیران جدید، گفت: امیدواریم با حمایت مجموعه وزارت ارتباطات و تمام سهامداران شرکت مخابرات ایران، این میراث ماندگار ارتباطات کشور را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

در این مراسم مدیران جدید شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار، معارفه و احکام انتصاب مدیران جدید شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار به ایشان اهدا شد. همچنین از مدیران سابق هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-16 15:02

افزودن دیدگاه جدید