کد مطلب: 

206309
قنبری در مراسم تودیع و معارفه‌ی هیات مدیره شرکت مخابرات و همراه اول:

مخابرات ایران و همراه اول بیش از 65 درصد از سهم بازار ICT را به خود اختصاص داده‌اند

مهندس قنبری در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیر عامل و هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار، گفت: مجموعه مخابرات ایران و همراه اول بیش از 65 درصد سهم بازار ICT را به خود اختصاص داده اند.
مخابرات ایران و همراه اول بیش از 65 درصد از سهم بازار ICT را به خود اختصاص داده‌اند

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس قنبری در این مراسم افزود: 21 ماه فعالیت هیات مدیره‌ی قبلی، آثار و نتایج قابل توجهی در رشد و توسعه جامعه مخابرات ایفا نمود.

وی با بیان اینکه بازار ICT سبک زندگی مردم را در کشور تغییر داده است، اظهار کرد: خدمت در مجموعه بیش از 60 هزار نفری شرکت مخابرات ایران بسیار ارزشمند و مفید است.

قنبری با تشکر از دکتر صفری رییس جدید هیات مدیره مخابرات ایران، گفت: ایشان فرزند مخابرات است و سابقه بسیار خوبی در مجموعه مخابرات ایران دارد.

وی ادامه داد: رشد و شکوفایی مرکز تحقیقات مخابرات ایران و کارخانجات مخابراتی ایران حاصل تلاش های دکتر صفری و همکاران در طول سال های گذشته است.

وی یادآور شد: حضور هیات مدیره‌ی جدید و ادامه مسیر ره نگاشت و یکپارچگی مجموعه شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار با ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال در کشور معنای دوباره ای خواهد بخشید.

قنبری افزود: مرحله سوم همگرایی ثابت و سیار و تحقق اقتصاد دیجیتال به جز با همراهی تمام دست اندرکاران حوزه مخابرات و ICT کشور محقق نخواهد شد.

وی گفت: مهندس صدری نیز در فعالیت های میان بخشی و توسعه دیتا در کشور در دهه 80 و 90 نقش ارزنده ای ایفا کرده است که حضور ایشان قوام دهنده توسعه و پیشرفت شرکت مخابرات ایران در ادامه مسیر ره نگاشت تحول است.

رییس سابق هیات مدیره مخابرات ایران افزود: با اشاره به انباشت تجربه  و مدیرجدید هیئت مدیره مخابرات ایران و ارتباطات سیار افزود. مدیران جوان که در هیات مدیره جدید از جمله مهندس غیناقی نوید بخش ایجاد کار و تلاش بیشتر و فعالیت مداوم اعضای هیئت مدیره در مسیر رشد و تحول مخابرات خواهد بود.

وی گفت: افزایش تراز ارزی بخش ICT کشور، از مهمترین سرفصل های مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-16 14:07

افزودن دیدگاه جدید