کد مطلب: 

206281

رونق دوباره بازارهای مجازی به پشتوانه‌ی حمایت وزیر جوان ارتباطات

"اعتقاد وزیر ارتباطات به وجود ظرفیت بزرگ فضای مجازی برای بهبود بازار کسب و کارهای نوپا و بهره برداری حداکثری از موقعیت های خوب و مناسب اقتصادی در جهت رشد اشتغالزایی، علی رغم فشارهای همه جانبه‌ی منتقدین دولت برای به بن بست کشاندن این فضای استراتژیک با ایجاد فیلترینگ، نشان داد که اعتماد آقای روحانی به مهندس جهرمی ناشی از شناخت دقیق از روحیات و توانمندی های قبلی ایشان می باشد که در دوره های مختلف مدیریتی ایشان کسب شده است".
رونق دوباره بازارهای مجازی به پشتوانه‌ی حمایت وزیر جوان ارتباطات

به گزارش سیتنا، "اقبال اسماعیلی" کارشناس ارشد حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در یادداشت ارسالی برای سیتنا، آورده است:
"با پایان حوادث اخیر در کشور، تضادی بین دو نگاه در میان مسوولان در خصوص ادامه‌ی فیلترینگ شبکه‌ی اجتماعی تلگرام به وجود آمد که با سماجت و جسارت وزیر ارتباطات و حمایت قاطع شخص رییس جمهور، منطق رفع فیلتر تلگرام پیروز شده و امید به رونق دوباره‌ی کسب و کارهای مجازی به جامعه برگشت.
در هنگامه‌ی معرفی کابینه و نظر به حجم گسترده‌ی تخریب‌ها از سوی برخی معاندان نظام و همچنین بدبینی برخی در داخل، علیه جوان ترین عضو معرفی شده برای کابینه‌ی دوازدهم، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد در روزهای سختی که دولت در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بود و هر روز با سیلی از انتقادات از جانب گروه‌های منتقد مواجه بود، عملکرد قابل توجه وزیر جوان ارتباطات بتواند امید را در دل هواداران دولت دوم روحانی زنده نگه دارد.
اعتقاد وزیر ارتباطات به وجود ظرفیت بزرگ فضای مجازی برای بهبود بازار کسب و کارهای نوپا و بهره برداری حداکثری از موقعیت های خوب و مناسب اقتصادی در جهت رشد اشتغالزایی، علی رغم فشارهای همه جانبه‌ی منتقدین دولت برای به بن بست کشاندن این فضای استراتژیک با ایجاد فیلترینگ، نشان داد که اعتماد  آقای روحانی به مهندس جهرمی ناشی از  شناخت دقیق از روحیات و توانمندی های قبلی ایشان می باشد که در دوره های مختلف مدیریتی ایشان کسب شده است.
به باور بسیاری از کارشناسان در خصوص ارزیابی از عملکرد و سطح توقع ریاست محترم جمهور از وزرا در 100 روزه نخست فعالیت دولت دوازدهم، وزیر ارتباطات بیشترین امتیاز را از حیث رضایت مردم از عملکرد مجموعه‌ی تحت مدیریت خود را داشته اند. توانمندی و تسلط به حوزه‌ی کاری همراه با شجاعت و اعتقاد به شعارهای دولت و تعهد به انجام  وعده های دکتر روحانی دلایل اصلی این موفقیت می باشد.
در پایان سخن، با توجه به بالا بودن سن برخی از وزرای کابینه‌ی دوم آقای دکتر روحانی، امید است جناب آقای رییس جمهور، بازهم به جوانانی از جنس آقای جهرمی اعتماد کرده و در برخی وزارتخانه ها و سازمان ها در جهت تحقق برنامه های خود و عهدی که با مردم بسته است، تغییراتی ایجاد نماید".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-14 22:34

افزودن دیدگاه جدید