کد مطلب: 

206204

برتری‌های Huawei Mate 10 Pro از نگاه رسانه‌های معتبر دنیا

هواوی با عرضه گوشی‌های سری Mate 10 با AI یا هوش مصنوعی خود که برای اولین بار به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی شد.
برتری‌های Huawei Mate 10 Pro از نگاه رسانه‌های معتبر دنیا

سیتنا -هوآوی توجه بسیاری از رسانه ها را در دنیا به سوی خود جلب کرد. در میان گوشی های سری Mate 10 ، گوشی Mate 10 Pro که جزو گوشی های کارآمد این سری بود و با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت در کنار باتری پرظرفیت 4000 mAh و دوربین دو گانه هوشمند Leica و مانیتور 6 اینچی OLED توسط رسانه های معتبر فناوری در دنیا مورد بررسی فنی قرار گرفت که در ادامه به برخی از این بررسی ها اشاره می شود.

PC Mag UK: امتیاز 9 از 10 در بررسی فنی

رسانه انگلیسی PC Mag در حوزه فناوری طی بررسی فنی گوشی Mate 10 Pro به آن امتیاز 9 از 10 داده است. این رسانه گوشی Huawei Mate 10 Pro را گوشی دانسته که با توجه استانداردهای طراحی روز مد نظر کاربران در بازارهای پیشرو دنیا طراحی شده است و از توان پردازشی و هوشمند قابل توجهی با وجود هوش مصنوعی در آن بهره شده است.

MobileTechReview: باتری گوشی Mate 10 Pro به سختی کشته می شود!

لیزا گاد در رسانه MobileTechReview نتوانسته راهی پیدا کند تا باتری Mate 10 Pro را بکشد! در ویدیویی که در این رسانه او به نمایش گذاشته بازده سریع این گوشی پرچم دار هواوی در کنار دوربین بسیار تاثیر گذار سیاه و سفید این گوشی توجه این رسانه را به خود جلب کرده است.

GizmoChina: گوشی Mate 10 Pro، بهترین گوشی عرضه شده سال

رسانه GizmoChina که از رسانه های صاحب نام حوزه تکنولوژی بازار چین محسوب می شود، گوشی پرچمدار هوآوی یعنی Huawei Mate 10 Pro را به عنوان بهترین گوشی سال معرفی کرده است و بعد از آن مدل های دیگر از شرکت های وان پلاس و ژیائومی را برگزیده است. طراحی بدون حاشیه، دوربین عالی و بازده فوق العاده به خاطر هوش مصنوعی این گوشی دلیل انتخاب این پرچمدار از سوی این رسانه به عنوان بهترین گوشی سال بازار پر رقابت کشور چین بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-10 15:01

افزودن دیدگاه جدید