کد مطلب: 

206052

از تغییرات مدیریتی شرکت مخابرات چه خبر؟

در حالی که طی روزهای اخیر برخی گمانه زنی‌ها در مورد ترکیب تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران و همراه اول مطرح شده است، ولی شب گذشته (یکشنبه)، برات قنبری با انتشار بیانیه‌ای که در سایت شرکت مخابرات ایران منتشر شد، تاکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص تغییرات در شرکت فقط از طریق کانال رسمی آن، یعنی روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صورت می‌گیرد.
از تغییرات مدیریتی شرکت مخابرات چه خبر؟

به گزارش سیتنا، مهندس برات قنبری، رئیس فعلی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، ضمن برشمردن این نکته که اعمال تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات و همراه اول؛ چهار معادله، شش مجهول است، تاکید کرد: با توجه به تحولات جدید در مجموعه مخابرات ایران و همراه اول، در عمل به وظایف خویش و اتخاذ بهترین تصمیم در مورد تیم جدید اداره این دو شرکت، ناگزیر از حل چهار معادله شش مجهولی هستیم. اما، به همه اعضاء خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مجموعه را به اهل آن بسپاریم.

قنبری در بخش دیگری از این بیانیه نوشته است: حق انتخاب مدیران با سهامداران عمده است. طبیعتا هم آنان، با در نظر گرفتن صرفه‌وصلاح شرکت و با اشراف کامل به مسائل آن، بهتر از هر کس دیگری می‌توانند این مهم را به انجام برسانند.

خاطرنشان می شود؛ برات قنبری در بیانیه‌ی 29 آذرماه نیز تاکید کرده بود که انتخاب مدیرعامل شرکت مخابرات با اجماع سهامداران عمده خواهد بود.

به نظر می‌رسد توافق‌ها برای انتخاب تیم مدیریتی شرکت مخابرات به روزهای پایانی اش نزدیک می شود و هر لحظه باید منتظر اعلام رسمی این نغییرات بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-08 11:18

افزودن دیدگاه جدید