کد مطلب: 

206044

دکتر یزدانیان مجری تامین زیر‌ساخت‌های آموزش مهارتی بخش ICT شد

طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر یزدانیان، رئیس دانشکده پست و مخابرات به عنوان مجری تامین زیر‌ساخت‌های آموزش مهارتی بخش در راستای طرح توسعه‌ی اشتغال فراگیر در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (محتوا، شبکه و زیرساخت) با هدف ایجاد 90000 فرصت شغلی منصوب شد.
دکتر یزدانیان مجری تامین زیر‌ساخت‌های آموزش مهارتی بخش ICT شد

به گزارش سیتنا، در متن حکم دکتر یزدانیان که به امضای مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیده، آمده است: ضروری است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاههای تابعه وزارت و سایر دستگاههای اجرایی در سطح ملی و استانی اقدامات ذیل به عمل آید؛

1- تامین زیر ساختهای آموزش مهارتی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کلیه ذی نفعان طرح توسعه اشتغال فراگیر متناسب با نیازهای هر استان.

2- استفاده حداکثری از توان بخش غیر دولتی و خصوصی جهت ارائه آموزش های مهارتی و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و منابع موجود دستگاه های اجرایی استانی در راستای توسعه کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.

3- همکاری در اجرای کلیه وظایف محوله مندرج در « برنامه اشتغال فراگیر» مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی (ابلاغی طی نامه شماره 37597 مورخ 1396/3/31 معاون اول رئیس جمهور) با استفاده از ظرفیت بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.

4- ارسال گزارش ماهانه اقدامات به عمل آمده در چارچوب سیستم ارزیابی، پایش و ارزشیابی برنامه اشتغال فراگیر به کارگروه ملی تخصصی مدیریت و راهبری توسعه اشتغال پایدار.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-08 09:46

افزودن دیدگاه جدید