کد مطلب: 

206036
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

اعمال تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات و همراه اول؛ چهار معادله، شش مجهول/ کانال رسمی اطلاع‌رسانی در مورد تغییرات، تنها روابط عمومی مخابرات/ حقِ انتخاب مدیران با سهامداران عمده است

"با توجه به تحولات جدید در مجموعه مخابرات ایران و همراه اول، در عمل به وظایف خویش و اتخاذ بهترین تصمیم در مورد تیم جدید ادارۀ این دو شرکت، ناگزیر از حل چهار معادلۀ شش مجهولی هستیم. اما، به همۀ اعضاء خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مجموعه را به اهل آن بسپاریم".
اعمال تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات و همراه اول؛ چهار معادله، شش مجهول

به گزارش سیتنا مهندس برات قنبری در بیانیه ای که در سایت شرکت مخابرات ایران منتشر شده، تاکید کرده است: "به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های میهن عزیزمان ایران در حوزۀ فناوری‌های ارتباطی، شرکت مخابرات ایران، در طول حیات خویش فراز و نشیب‌‌های فراوانی را پشت سر گذاشته و پارادایم‌های متعددی را هم شاهد بوده است. اما، در میانۀ تمامیِ این فراز و نشیب‌ها و تغییر و تحولات، همۀ اعضاء خانوادۀ بزرگ مخابرات کشور همواره برای منافع و صرفه و صلاح خانواده نسبت به منافع خویش ارجحیت قائل بوده‌اند.

همچنان که در اردیبهشت سال 1395، پس از بحث و بررسی‌های متعدد، براساس تفاهم‌نامۀ سهامداران عمده، هیئت‌مدیره شرکت‌های مخابرات ایران و همراه اول انتخاب شدند. پس از صدور حکم آقای مهندس خضردوست در تاریخ سی‌ام تیرماه سال جاری، و طرحِ موضوع جایگزینی ایشان با مهندس پوررنجبر نیز چالش‌هایی به وجود آمد که هیئت‌مدیره کوشید با اتحاد و همدلی و در چارچوب اهداف شرکت بر آن‌ها غلبه کند و با ترجیح منافع شرکت بر منافع شخصی یکپارچگی را حفظ نماید.

در خصوص تحولات اخیر نیز، که به دنبال جابه‌جایی و انتصاب آقای دکتر سراییان به سمت معاونت وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات صورت گرفت، ذکر چند نکته ضروری است: نخست آنکه، حقِ انتخاب مدیران با سهامداران عمده است. طبیعتا هم آنان، با در نظر گرفتن صرفه‌وصلاح شرکت و با اشراف کامل به مسائل آن بهتر از هر کس دیگری می‌توانند این مهم را به انجام برسانند؛ دوم آن‌که، همه سعی و تلاش ما بر حفظ ثبات و یکپارچگی شرکت است و امید داریم که سهامداران عزیز نیز شرایط حساس شرکت را درک و بر یکپارچگی آن تأکید کنند.

با توجه به تحولات جدید در مجموعه مخابرات ایران و همراه اول، در عمل به وظایف خویش و اتخاذ بهترین تصمیم در مورد تیم جدید ادارۀ این دو شرکت، ناگزیر از حل چهار معادلۀ شش مجهولی هستیم. اما، به همۀ اعضاء خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مجموعه را به اهل آن بسپاریم.

در ضمن، هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص تغییرات در شرکت فقط از طریق کانال رسمی آن، یعنی روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صورت می‌گیرد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-07 20:15

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
گذشته از اینکه ظاهرا در این روزها آقای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران درحال اعمال تغییرات در سطح مدیران ارشد است، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر (آقای مهندس قنبری) که فارغ التحصیل دانشگاه شریف هم هستند، درک صحیحی از سیستم دستگاه معادلات جبری ندارند که برای نشان دادن دشواری های کاری اش از سیستم دستگاه معادلاتی نام برده است که تعداد مجهول آن بیشتر از تعداد معادلات بوده است. زیراکه اساسا یک چنین دستگاه معادلاتی بدلیل اینکه آزادی و حق انتخاب چهار مجهول بر اساس دو مجهول دیگر می تواند وجود داشته باشد و تعداد حالات جواب احتمالا نامتناهی می تواند باشد، راحتتر از حل دستگاه معادلاتی خواهد بود که تعداد مجهولات آن برابر تعداد معادلات آن است (زیراکه در این حالت به احتمال زیاد جواب یکتا است) و یا راحتتر از حل دستگاه معادلاتی است که تعداد مجهول آن کمتر از تعداد معادلات آن است (زیراکه احتمالا مجموعه جواب در این حالت تهی است).
ارسال شده توسط محمد در 23 دى 96 - 11:48
تصویر حسن
آقای برات قنبری در سال 88 و همزمان با خصوصی سازی آقای فیضی قول دادند که وضعیت شرکت مخابرات از هر لحاظ بهتر خواهد شد حال با گذشت 8 سال و بد عهدی پی در پی مدیران این کشتی به گل نشسته و با این روند امیدی به آینده آن نیست امیدوارم در این برهه با انتخاب درست حداقل بتوانید از فروپاشی آن جلوگیری نمایید.
ارسال شده توسط حسن در 18 دى 96 - 11:44

افزودن دیدگاه جدید