کد مطلب: 

205883

با 4 هزار و 500 تومان رایتلی شوید

با ارزان‌ترین محصول رایتل در کشور، شامل یک عدد سیم‌کارت اعتباری همراه با خدمات رایگان ارتباطی در مدت مشخص به مبلغ 4 هزار و 500 تومان به خانواده این اپراتور ملحق شوید.
با 4 هزار و 500 تومان رایتلی شوید

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور جهت رفاه حال هموطنان و دسترسی آسان به خدمات نوین ارتباطی قیمت فروش محصول اعتباری خود، شامل یک عدد سیم‌کارت اعتباری همراه با خدمات رایگان ارتباطی در مدت مشخص را کاهش داد.

بر اساس این خبر از این پس امکان تهیه سیم‌کارت‌های مذکور با پرداخت تنها 4 هزار و پانصد تومان به جای 20 هزار تومان از طریق تمامی درگاه‌های فروش که شامل صفحه ثبت نام و خرید سیم کارت وب سایت، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های این اپراتور فراهم است.

لازم به ذکر است خرید این محصول با سه انتخاب ممکن است و فرد می‌تواند  سیمکارت اعتباری و یک بسته خدماتی متناسب با نیاز خود انتخاب کند.

این انتخاب می‌تواند شامل اینترنت، مکالمه و پیامک درون شبکه یا اینترنت یا اعتبار ریالی با قابلیت استفاده در مدت مشخص باشد.

بر این اساس در سراسر کشور تمامی افرادی که تمایل دارند به خانواده رایتل ملحق شوند می­توانند با قیمت اعلام شده سیمکارت اعتباری را به همراه یکی از سه بسته خدماتی پیشنهادی خریداری کنند. همچنین در ازای خرید هر سیمکارت، یک عدد سیمکارت هدیه نیز به فرد تعلق می­گیرد که پس از فعال­سازی سیم کارت اولیه برای خریدار ارسال می­ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-03 21:05

افزودن دیدگاه جدید