کد مطلب: 

205875

جنجال در پی انتشار تصویر یک جسد توسط چهره معروف یوتیوب

لوگان پال، از چهره‌های معروف شبکه یوتیوب پس از انتشار تصویر جسد یک مرد ژاپنی، با انتقاد شدید روبرو شده و وادار به عذرخواهی شده است.
جنجال در پی انتشار تصویر یک جسد توسط چهره معروف یوتیوب

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، منتقدان این سلبریتی آمریکایی را به نقض حریم خصوصی قربانی خودکشی و استهزاء جسد متهم می‌کنند.

ویدئویی که او اخیرا منتشر کرده و تا پیش از حذف شدن چند میلیون بیننده داشته جسد یک ژاپنی را در میان جنگل‌های دامنه کوه فوجی نشان می‌دهد؛ جایی که برای ژاپنی‌ها مکانی شناخته شده و محترم برای خودکشی محسوب می‌شود.

در این ویدئو لوگان پال و همراهانش در جنگل آئوکیگاهارا راه می‌روند و در خلال این گردش‌گری به جسد مردی که خودکشی کرده برمی‌خورند؛ آنها همزمان با شگفت‌زدگی و بهت به جسد نزدیک می‌شوند و حتی درباره آن مزاح هم می‌کنند.

همین موضوع سبب شده هزاران نفر از بینندگان شبکه یوتیوب لوگان پال، رفتار او را "بی‌احترامی" به جسد و "مشمئزکننده" تفسیر کنند.

شبکه این سلبریتی دنیای یوتیوب بیش از ۱۵ میلیون مشترک دارد.

پس از بالاگرفتن انتقادهای خشمگین از این چهره آمریکایی، لوگان پال با انتشار ویدئویی از بییندگان عذرخواهی کرد و گفت قصدش "اطلاع‌رسانی درباره خودکشی" بوده اما خود را مبرا از اشتباه نمی‌داند چرا که "او هم آدمیزاد است".

ژاپن در میان کشورهای صنعتی جهان با سریع‌ترین رشد نرخ خودکشی روبروست و جنگل آئوکیگاهارا یکی از مقصدهای معروف خودکشی‌کنندگان دراین کشور است.

در حالی که ژاپن از بیم عمومی و عادی کردن پدیده خودکشی، آمار مربوط به آن را رسما اعلام نمی‌کند، در جای جای جنگل آئوکیگاهارا تابلوهایی نصب شده که بازدیدکنندگان را به دریافت مشاوره و مراکز پیش‌گیری از خودکشی راهنمایی می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-03 14:44

افزودن دیدگاه جدید