کد مطلب: 

205861
مدیرعامل گروه شرکت های شاتل:

با هیچ کدام از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی خارج از پروتکل CDN همکاری نداریم

مدیرعامل گروه شرکت های شاتل در پاسخ به شائبه‌ای که برای شراکت شاتل با پیام رسان خارجی وجود دارد، گفت: این شرکت خدمات CDN به بسیاری از شرکت‌های دارای محتوای داخلی و خارجی ارایه می‌دهد، ولیکن هیچ مشارکتی با هیچ یک از شبکه های اجتماعی، خارج از این پروتکل وجود ندارد.
با هیچ کدام از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی خارج از پروتکل CDN همکاری نداریم

به گزارش سیتنا، با توجه به محدودیت های اخیر برای تلگرام، احمدرضا نخجوانی به خبرنگاران گفت: ما رسالت خود را، برقراری ارتباط مشتریان با آنچه برای‌شان مهم است، می‌دانیم و صرف نظر از مصلحت اندیشی‌های سیاسی و حاکمیتی، خشنودی و رضایت کاربران، مهم‌ترین هدف ماست.

او افزود: به عنوان یک اپراتور، رعایت بی‌طرفی، اصل فعالیت ماست و حامی فعالیت توسعه‌ی کاربری همه‌ی پیام رسان‌ها هستیم.

وی در پاسخ به شائبه‌ای که برای شراکت شاتل با پیام رسان خارجی وجود دارد، گفت: این شرکت خدمات CDN به بسیاری از شرکت‌های دارای محتوای داخلی و خارجی ارایه می‌دهد ولیکن هیچ مشارکتی با هیچ یک از شبکه های اجتماعی، خارج از این پروتکل وجود ندارد. چنانچه اگر شرکت‌های فعال در این حوره نیز بخواهند می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل گروه شرکت های شاتل در پایان افزود: در همین حال، ما از هرگونه همکاری با سرویس های داخلی و خارجی که بتواند امکانات پیش روی مشتریان و رضایت آنان را توسعه دهد، استقبال میکنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-02 21:10

افزودن دیدگاه جدید