کد مطلب: 

205791
راسخ در جلسه ای با شورای دستیاران جوان، اعلام کرد:

تدوین مدلی برای انتصابات شایسته سالار در وزارت ارتباطات

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در حال تهیه و تدوین سیستم و مدلی برای انتصابات هستیم که بر اساس آن تمام اطلاعات و مشخصات افراد و گزارش عملکرد آنان در این سیستم ثبت شده و از طریق این سیستم افرادی که شایستگی انتصاب دارند به ما معرفی می شوند.
تدوین مدلی برای انتصابات شایسته سالار در وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه با اشاره به انتصاب دستیاران جوان در وزارت ارتباطات، گفت: با برگزاری این جلسات و حضور دستیاران جوان در شرکت ها و سازمان های تابعه، ارتباط دوسویه مناسبی بین این معاونت و شرکت های تابعه برقرار می شود.

وی با تاکید بر اینکه دستیاران جوان کمتر به موضوعات صنفی وارد شوند، افزود: دستیاران جوان سعی کنند نگاه عمیق تری به موضوعات داشته باشند و با پرداختن به مباحث به صورت جامع و کامل به رفع اصولی مسائل و مشکلات در سازمان ها و شرکت های تابعه خود کمک کنند.

راسخ تصریح کرد: حضور دستیاران جوان در کنار مدیران ارشد باید به صورتی باشد که در آینده در این حوزه مدیرانی تربیت شوند تا خلاء مدیریتی در این حوزه بهبود یابد.

وی به دستیاران جوان توصیه کرد در مسائل و موضوعات مطرح شده، قوانین، ضوابط و مقررات را در نظر داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره اهمیت آموزش کارکنان، تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیقی دوره های کوتاه مدت و بلند مدت برای کارکنان وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه طراحی شده است که در دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به عنوان مجری این دوره ها برگزار می شود.

راسخ به اهمیت منابع انسانی و انتصابات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: در حال تهیه و تدوین سیستم و مدلی برای انتصابات هستیم که بر اساس آن تمام اطلاعات و مشخصات افراد و گزارش عملکرد آنان در این سیستم ثبت شده و از طریق این سیستم افرادی که شایستگی انتصاب دارند به ما معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با نهایی شدن این مدل، انتصابات در وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه ساماندهی شود و بر مبنای شایسته سالاری باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-31 10:34

افزودن دیدگاه جدید