کد مطلب: 

205736

تعیین کارمزد باجه‌های پست بانک ازمحل تراکنش‌های اَپ موبایلی

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره، کارمزد باجه‌های بانکی به ازای هرریک از تراکنش‌های"اّپ موبایلی سکه همراه" این بانک تعیین شد.
تعیین کارمزد باجه‌های پست بانک ازمحل تراکنش‌های اَپ موبایلی

به گزارش سیتنا، خسرو فرحی افزود: براساس این مصوبه، هزینه دریافت قبوض مصرفی به ازای هر قبض ۱۰۰۰ریال است که کارمزد باجه‌ها به میزان ۵۰ درصد می‌باشد.

فرحی تصریح کرد: کارمزد مذکور بابت شارژ هر سیم‌کارت از ۳ درصد مبلغ کل شارژ به میزان ۱۵ درصد، کارمزد دریافت اقساط به میزان ۲۵ درصد از هر ۲۰۰۰ ریال، کارمزد انتقال کارت به کارت برحسب کارمزد دریافتی از شتاب یا مشتری به میزان ۲۰ درصد است.

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران گفت: کارمزد باجه‌ها در خصوص فروش خدمات مانند فروش بلیط قطار و غیره، مطابق قرارداد با شرکت‌های خدماتی به میزان ۱۰ درصد تعیین گردیده است.

وی عنوان کرد: این کارمزدها در راستای ترویج بانکداری الکترونیک در روستاها و تشویق مسئولان باجه‌های خدمات بانکی به ارائه اینگونه خدمات به هموطنان می‌باشد که مورد استقبال قرار گرفته است.

فرحی تأکید کرد: هریک از مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir نسبت به دانلود اَپ موبایلی سکه همراه اقدام نموده و به راحتی عملیات بانکی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-29 10:12

افزودن دیدگاه جدید